האוזר לא שולל חבירה לימינה: "יש הרבה דברים שאנחנו מסכימים עליהם"

אחרי פרסום סקר מנדטים בו מפלגת ימינה מקבלת 18 מנדטים, חבר הכנסת מדרך ארץ, לא פוסל הצטרפות אך מסייג: "יש הצעות שונות אבל אני עדיין לא שם". האוזר מדגיש כי "כל הדיבורים על בחירות כעת הם אבסורדיים"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 13/08/20 09:16 כג באב התשפ

האוזר לא שולל חבירה לימינה: "יש הרבה דברים שאנחנו מסכימים עליהם"
האוזר. לא שולל חבירה לבנט, צילום: דוברות הכנסת, עדינה ולמן

"יש הצעות מהצעות שונות. אני עדיין לא שם, לא הרמתי ידיים". אמר הבוקר (ה') חבר הכנסת צבי האוזר לשאלה האם סיעתו תחבור למפלגת ימינה. "נפתלי בנט הוא חבר טוב, יש דברים רבים שאנחנו מסכימים עליהם, ויש מספר דברים שאנחנו חלוקים עליהם". כך אמר האוזר בתכנית "בוקר טוב כנסת" בערוץ הכנסת.

האוזר ביקש להדגיש כי למרות זאת אסור ללכת לבחירות בתקופה הנוכחית. "אנחנו לא יכולים להסתכל בדפי ההיסטוריה ולהגיד הכנסת הזאת פוזרה, ערב משבר שהמדינה מעולם לא התמודדה מולו". מבחינתו של האוזר, שיח על אופציה לחבירה למפלגות אחרות משדר ניתוק ממה שקורה כרגע. "כל שאר הדיבורים על הליכה לבחירות הם אבסורדיים".

הבוקר התפרסם סקר מנדטים בו מפלגת ימינה עם בנט מקבלת 18 מנדטים והופכת למפלגה השלישית בגודלה בכנסת. סיעת "דרך ארץ" בה חברים צבי האוזר ושר התקשורת יועז הנדל עדיין לא עוברת את אחוז החסימה. בסקר שנערך, הליכוד יורד ל-27 מנדטים ויש עתיד עם לפיד מתייצבים כמפלגה השנייה בגודלה עם 20 מנדטים. 

אתמול (ד') עברה בקריאה טרומית הצעת החוק של חבר הכנסת האוזר לדחיית הגשת התקציב בעוד שלושה חודשים. במידה והחוק לא יעבור בשלוש הקריאות במליאה תוך פחות משבועיים, הכנסת תתפזר אוטומטית וייערכו בחירות בחודש נובמבר הקרוב.