סקר: הליכוד ממשיך לרדת, אין רוב לימין

לפי סקר חדש שנערך, גוש הימין יקבל רק 59 מנדטים ולא יוכל להקים קואליציה. גם בסקר זה הליכוד יורד מתחת ל-30 מנדטים ויש עתיד מתייצבת כמפלגה השנייה בגודלה בכנסת

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/08/20 07:33 כ באב התשפ

סקר: הליכוד ממשיך לרדת, אין רוב לימין
נתניהו. צריך להיות מודאג, צילום: פלאש 90, יונתן סינדל

אין רוב לימין: לפי סקר מנדטים שנערך, גוש הימין מקבל 59 מנדטים בלבד. כך עולה מסקר שנערך בידי מכון גיאוקרטוגרפיה בהנהלת פרופ' אבי דגני ופורסם ב"מעריב".

לפי תוצאות הסקר, הליכוד בראשות ראש הממשלה בנימין נתניהו מקבל 29 מנדטים. יש עתיד־תל"ם בראשות יאיר לפיד תקבל 19 מנדטים, ימינה עם בנט - 14, הרשימה המשותפת - 14, כחול לבן של גנץ עולה ל-13, יהדות התורה - 9, מרצ - 8, ש"ס וישראל ביתנו - 7 מנדטים כל אחת. גשר, דרך ארץ, העבודה והבית היהודי לא עוברות את אחוז החסימה. 

חלוקת הגושים מראה כי גוש הימין מקבל רק 59 מנדטים ואין לו רוב להקמת ממשלה. לשאלה נוספת, "כמה בטוח שתצביע ביום הבחירות כפי שהצבעת בסקר",  השיבו 12% "כלל לא בטוח", 32% "די בטוח" ו־56% "בטוח מאוד".

סקרים שנערכו בשבוע שעבר ופורסמו בערוצים 13 ו-11 הראו כי לגוש הימין יש רוב להקמת ממשלה והצביעו על ירידה של הליכוד בראשות נתניהו ועלייה גדולה של ימינה עם בנט שקיבלה 19 מנדטים לפי סקר חדשות 13. 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן