קרעי: "אתה מנסה לעבוד על הציבור" | סמוטריץ': "תמשיך להתעסק במספרים"

עימות בין חברי הכנסת מהליכוד וימינה. הכל החל אתמול כשסמוטריץ' פנה לחבריו מהליכוד והביא לידיעתם כי יצמיד לפסקת ההתגברות של שקד את הצעתו לפסקת התגברות שאינה כוללת הכרה בסמכות בג"ץ לפסול את חוקי הכנסת. קרעי הגיב: "אתה רציני??"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 03/08/20 11:10 יג באב התשפ

קרעי: "אתה מנסה לעבוד על הציבור" | סמוטריץ': "תמשיך להתעסק במספרים"
צילום: Sraya Diamant, Yonatan Sindel/Flash90

עימות בין קרעי וסמוטריץ'. שר התחבורה לשעבר, ח"כ בצלאל סמוטריץ' החליט אתמול (א') לאתגר את חבריו במפלגת הליכוד בחשבון הטוויטר שלו. סמוטריץ' יידע את הח"כים בליכוד בכך שביום רביעי הוא מתכוון להצמיד לפסקת ההתגברות של ח"כ איילת שקד את הצעתו "לפסקת התגברות שאינה כוללת הכרה בסמכות בג"ץ לפסול חוקים של הכנסת. ניתן יהיה לקדם בהמשך אותה ולאפשר לכנסת לחוקק מבלי לאפשר לבג"ץ לפסול חוקים. נגמרו התירוצים". 

ח"כ קרעי: מה בוער לשקד להעביר חוק שבמקום לתקן יקלקל אף יותר?

השעות חלפו וסמוטריץ' לא זכה להתייחסות, אך הבוקר החליט ח"כ שלמה קרעי מהליכוד להגיב. "חבל שאדם רציני כמוך מנסה לעבוד ככה על הציבור. עוד כתב קרעי, "הצעת החוק שלך היא הגרועה מכולן. אתה נותן הכשר למהדרין לבג"ץ להמשיך לכרסם בדמוקרטיה".

סמוטריץ' ראה כי טוב והשיב לקרעי "אחי, אתה ד"ר לכלכלה. תמשיך להתעסק במספרים. בזה אתה טוב. במשפטים אתה פשוט לא מבין ולכן מדבר שטויות. אתה רוצה להתווכח לגופו של עניין סבבה. אבל איזה אינטרס יש לי "לעבוד על הציבור"? מה אני יו"ר המפלגה שלך?"

קרעי לא נשאר חייב וכתב: "אד-הומינם. ככה זה כשאין תשובה עניינית. לא יעזור לך לטמון את הראש בחול. הצעתך נכתבה בחיפזון ומבלי לשים לב להשלכות ולפרטים, אדוני המשפטן". 

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן