סער: "יש כאלה שמה שחשוב להם זה רק לתקוף את ראש הממשלה אישית"

חבר הכנסת מהליכוד התייחס לתכנית המענקים של ראש הממשלה והביקורת נגדה, ואמר: "הביקורת צריכה להיות עניינית". חבר הכנסת גפני קורא לשרים שלא לתמוך בתכנית במתכונתה הנוכחית: "כל ילד הוא רעב"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 19/07/20 08:14 כז בתמוז התשפ

סער: "יש כאלה שמה שחשוב להם זה רק לתקוף את ראש הממשלה אישית"
סער ונתניהו, צילום: מיכל פטאל, פלאש 90

ח"כ גדעון סער (הליכוד) התייחס הבוקר (א') לתכנית המענקים שמקדמים ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר ישראל כ"ץ, ונראה כי על אף המחלוקות שיש לסער עם נתניהו, בנושא הזה הוא מעניק לו גיבוי: "גם הביקורת צריכה להיות עניינית, יש כאלה שמה שחשוב להם זה רק לתקוף אותו אישית. עם זאת, אין שום ספק שאפשר לשקול גם לתת לחלשים פיצוי יתר". את הדברים אמר בראיון בגל"צ.

במסגרת התכנית "מענק לכל אזרח", שתובא היום לאישור הממשלה, משפחות של זוג הורים עם ילד אחד תקבלנה מענק של 2,000 שקלים, משפחה עם שני ילדים תקבל 2,500 שקלים מענק ומשפחה עם שלושה ילדים ומעלה תקבל 3,000 שקלים מענק. כל יתר האזרחים מעל גיל 18 יקבלו 750 שקלים לנפש.

על המחאות האלימות שהתקיימו במהלך מוצאי השבת בתל אביב ובסמוך למעון ראש הממשלה בירושלים, אמר סער: "כשרואים מאות מתנגדים מתעמתים עם המשטרה זה לא מעורר התלהבות ומחייב מחשבה. גם בנושא של הפגנה, צריך לבחון שאין סכנה לבריאות הציבור".

 

גם יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני (יהדות התורה), קרא הבוקר לשרי הממשלה שלא לתמוך בתכנית המענקים של ראש הממשלה, אלא אם המענק יינתן באופן בו כל ילד יקבל מענק, גפני אמר: "כל ילד הוא ילד רעב".