מיקי זוהר נגד הנשיא ריבלין: "שכנע ח"כים להתנגד בהצבעה, כדי לפגוע בנתניהו". בית הנשיא: "שקר וכזב"

יו"ר הקואליציה תקף את נשיא המדינה, ואמר כי "הנשיא ריבלין ניסה לעשות הכל כדי לבלום את ההצעה הזו". מבית הנשיא נמסרה תגובה חריפה: "שקר וכזב, דורשים התנצלות מיידית. עצוב שנבחר ציבור מתמודד עם ביקורת בונה וממלכתית באופן שיקרי, נמוך וחסר עכבות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/07/20 18:29 טז בתמוז התשפ

מיקי זוהר נגד הנשיא ריבלין: "שכנע ח"כים להתנגד בהצבעה, כדי לפגוע בנתניהו". בית הנשיא: "שקר וכזב"
ח"כ מיקי זהר, צילום: הדס פרוש, פלאש 90

יו"ר הקואליציה נגד נשיא המדינה. ח"כ מיקי זוהר (הליכוד) האשים הערב (ד') את נשיא המדינה ראובן ריבלין כי לחץ על חברי כנסת להצביע נגד הצעת החוק של בצלאל סמוטריץ', להקמת ועדת חקירה פרלמנטרית לבדיקת ניגוד עניינים אצל שופטים, במטרה להביך את ראש הממשלה.

זוהר אמר בראיון לגל"צ כי נשיא המדינה ניסה להשפיע על חברי כנסת להתנגד לוועדת החקירה הפרלמנטרית בעניין השופטים. לדבריו, "הנשיא ריבלין ניסה לעשות הכל כדי לבלום את ההצעה הזו, הוא עושה את זה בכוונה כדי לפגוע בראש הממשלה נתניהו".

בעניין הצעת החוק של סמוטריץ', שנפלה במליאה בשל אי הגעתם של ראש הממשלה נתניהו וחלק מחברי הליכוד וש"ס, אמר יו"ר הקואליציה כי "לא ידענו שהאירוע הזה יתגלגל לאן שהוא התגלגל. ראש הממשלה נתניהו דרש שאדאג שההצעה הזו תעבור, אבל חלק מחברי האופוזיציה הפרו קיזוזים"

לדברי זוהר, "אם נגיע להחלטה לתמוך בהצעה הזו שוב זה אומר בחירות".

בית הנשיא: "שקר וכזב. לנשיא לא היה שום קשר לפעילות הכנסת"

מבית הנשיא נמסרה תגובה חריפה להאשמות של יו"ר הקואליציה. בהודעת בית הנשיא נאמר: "דבריו של ח"כ מיקי זוהר הם שקר וכזב ואנו דורשים את התנצלותו המיידית וחזרתו מהם. לנשיא לא היה שום קשר לפעילות הכנסת הנוגעת לועדת החקירה הפרלמנטרית בעניין השופטים.
עצוב כל כך שבימים אלה מתמודד נבחר ציבור עם ביקורת בונה וממלכתית באופן שיקרי, נמוך וחסר עכבות שכזה".

עוד מסרו בבית הנשיא: ‏"יתכבד ח״כ זוהר ויפנה לעסוק בצרכי הציבור בשעה קשה זו במקום לפזר שקריו מעל גלי האתר".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן