איילת שקד: "הממשלה הנחיתה מכת מוות על העסקים"

חברת הכנסת מימינה תוקפת את החלטת הממשלה על ההגבלות החדשות: "ככשאלתי את נציג משרד הבריאות אם יש נתונים על כמות הנדבקים במסעדות, הוא ענה - לא יודע. על בסיס מה אתם מקבלים החלטות?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/07/20 21:51 יד בתמוז התשפ

איילת שקד: "הממשלה הנחיתה מכת מוות על העסקים"
צילום: דוברות הכנסת, עדינה ולמן

חברת הכנסת, איילת שקד, נאמה היום במליאת הכנסת בעקבות החלטת הממשלה לביצועמספר הגבלות חריפות ביניהם: מסעדות: הגבלה של עד 20 איש בשטח סגור ועד 30 איש בשטח פתוח, סגירת אולמות, מועדונים וברים, בתי תפילה: עד 19 איש, סגירה של מופעי תרבות, סגירה של חדרי כושר ובריכות שחייה ציבוריות ועוד. חברת הכנסת תהתה על שיטת הבחירה מה להגביל ומה לא.

https://www.facebook.com/237683826350051/posts/2995109637274109/?vh=e&d=n

שקד בפתח דבריה במליאה: "ממשלת הנחיתה מכת מוות על אלפי העסקים בישראל ועל כל המסעדות, ולמה? ככשאלתי את נציג משרד הבריאות היום בוועדת חוקה האם יש נתונים על כמות הנדבקים במסעדות, הוא ענה לי שהוא 'לא יודע'. אז על בסיס מה אתם מקבלים החלטות?" עוד המשיכה לתקוף ואמרה: "זה שיש מיליון מובטלים בישראל - זה לא חרטא".

שקד התייחסה גם לענף התיירות: "בטבריה סיפרו לי שרק מתוך 44 המלונות רק 7 פתוחים - זה לא חרטא". ומשם התייחסה גם לדברי השר הנגבי ואמרה: "חבר אמר לי שהוא נותן בכל יום אוכל למשפחה עם 3 ילדים צליאקים כי אין להם כסף לאוכל - זה לא חרטא".