מה-NBA לישראל: עמרי כספי חתם במכבי ת"א

לאחר עשור בליגה המובחרת, השחקן הישראלי חתם חוזה לשלוש שנים בנבחרת מכבי תל אביב: "אני גאה ומתרגש כבר ללבוש את הגופיה של מכבי עם מגן הדוד מאחורה

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/08/19 10:16 יב באב התשעט

מה-NBA לישראל: עמרי כספי חתם במכבי ת"א
עמרי כספי, צילום: Kobi Gideon / Flash90

שחקן הכדורסל הישראלי, עומרי כספי, שבילה ב-10 השנים האחרונות בליגת הכדורסל הבכירה של ארצות הברית וקנדה -ה- NBA, חתם היום (ג') לשלוש שנים במכבי תל אביב. כספי בן 31, מתנשא לגובה 2.06 מטרים יהפוך להיות הישראלי הבכיר בקבוצה של יאניס ספרופולוס.

השיחות של מכבי תל אביב עם כספי התנהלו לאורך התקופה האחרונה, אבל הוא ביקש לחכות עם החתימה כדי למצות את האפשרויות שלו בליגה הטובה בעולם. כשהבין שאין כאלה, הוא בחר לחזור הביתה. 

"לא האמנתי שאתרגש ככה", אמר כספי שילבש את הגופיה מספר 7 בצהוב. "אני חוזר הביתה, אני חוזר למכבי תל אביב. אני חוזר לבית שבו גדלתי ולמדתי מה זה לשחק כדורסל באולם הזה פה למעלה".

כספי הוסיף: "הגעתי לפה בגיל 13 בפעם הראשונה. אני גאה ומתרגש כבר ללבוש את הגופיה של מכבי עם מגן הדוד מאחורה. זו זכות מאוד גדולה. זה המקום שבעצם לימד אותי מה זו ווינריות, מה זו שאיפה וחתירה לניצחון בכל הזדמנות. מכבי החתימה היום לא רק שחקן, היא החתימה אוהד"

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן