המלחמה מסלימה: 3 חיילים אמריקאים נהרגו | בארה"ב מגיבים: לתקוף באיראן

בארצות הברית פרסמו כי בתקיפת מל"ט של המיליציות הפו איראניות בגבול ירדן - סוריה נהרגו 3 חיילים ומעל 30 נפצעו. הנשיא ביידן: "נפעל נגד האחראים". הסנטור לינדזי גרהאם קורא לתקוף באיראן

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/01/24 19:59 יח בשבט התשפד

המלחמה מסלימה: 3 חיילים אמריקאים נהרגו | בארה"ב מגיבים: לתקוף באיראן
כוחות מארינס אמריקאים, ארכיון, צילום: Yeongsik Im,Shutterstock

שלושה חיילים אמריקאים נהרגו בתקיפת מל"ט של המיליציות הפרו איראניות כנגד כוחות ארצות הברית על גבול ירדן - סוריה, כמו כן מעל 30 חיילים נפצעו בדרגות פציעה שונות. בכך נרשמו הרוגים אמריקאים ראשונים מאז טבח ה-7 באוקטובר ותחילת המלחמה בין ישראל וחמאס.

"אנחנו נפעל נגד האחראים בזמן ובאופן שנבחר"

"ליבה של אמריקה כבד היום. אתמול בלילה שלושה אנשי הכוחות האמריקנים נהרגו במתקפת מל"ט בצפון מזרח ירדן, סמוך לגבול סוריה. פרטי המקרה נמצאים עדיין בבירור" אמר הנשיא ביידן והוסיף: "מיליציות הנתמכות על ידי איראן אחראיות למתקפה - אנחנו נפעל נגד האחראים בזמן ובאופן שנבחר". אך יש בארצות הברית קולות שדורשים תגובה חריפה וגם לתקוף את איראן עצמה.

"הדבר היחיד שהמשטר האיראני מבין זה כוח. עד שהם ישלמו מחיר עם התשתית שלהם ואנשי הצוות שלהם, ההתקפות על חיילי ארה"ב יימשכו" אמר הסנאטור לינדזי גרהאם והוסיף: "מזמן איבדתי את האמון בצוות הביטחון הלאומי של ביידן כדי להרתיע את איראן. אם הם לא ישנו את המדיניות שלהם עכשיו, יותר חברי שירות אמריקאים באזור ישלמו את המחיר".