תושב טירה תקף שוטר בבאר שבע ונורה - בהמשך נקבע מותו

אדם הסתער על שוטר וניסה לחטוף את נשקו האישי, הוא נורה ובהמשך נקבע מותו, לשוטר שלום. נבדק חדש כי האיש היה תחת השפעת אלכוהול וכי מדובר באירוע פלילי, במשטרה טוענים כי בבירור ראשוני קודם לאירוע בבאר שבע החשוד איים בהתאבדות וכי השוטרים ביצעו שימוש בטייזר ובאמצעים בכדי לעצור אותו והוא המשיך להתפרע

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/02/24 07:19 כו בשבט התשפד | עודכן בתאריך 05/02/24 07:37

תושב טירה תקף שוטר בבאר שבע ונורה - בהמשך נקבע מותו
זירת הפיגוע בבאר שבע, צילום: מד"א

במשטרה הסבירו את השתלשלות האירועים. החשוד צעק קריאות "אללה וואכבר" תוך שהוא מתפרע ותוקף אזרחים ברחוב הצבי בבאר שבע. שוטרי תחנת באר שבע במחוז הדרומי הגיעו אל המקום ובמהלך מעצרו של החשוד הוא החל להתפרע, לתקוף את השוטרים וניסה לחטוף את נשקו של אחד מהשוטרים וניידת שיטור עירוני.

במהלך מעצרו השוטרים ביצעו שימוש בטייזר ובאמצעים בכדי לעצור אותו והוא המשיך להתפרע, כך לפי המשטרה. השוטרים ביצעו ירי אזהרה לאוויר ולאחר מכן לעבר רגלו, החשוד תושב טירה נעצר הועבר לטיפול רפואי ובמהלכו של הטיפול נקבע מותו.

בבירור ראשוני קודם לאירוע בבאר שבע החשוד איים בהתאבדות ונעצר על ידי ניידות מתנ"א והחל להימלט מהכוחות תוך שהוא נסע נסיעה פרועה ונמלט לכוחות באזור בית החולים סורוקה. מפקד המחוז ניצב אמיר כהן הורה למפקד מרחב הנגב לבדוק את כלל הנסיבות, ככל הנראה מדובר באירוע על רקע פלילי.