משרד הבריאות מודיע: בשל חריגות באיכות המים ביישוב אודם שבצפון רמת הגולן, יש צורך בהרתחה לפני שימוש במים

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/05/23 11:10 יא בסיון התשפג

משרד הבריאות מודיע: בשל חריגות באיכות המים ביישוב אודם שבצפון רמת הגולן, יש צורך בהרתחה לפני שימוש במים

עקב חריגות באיכות המים בישוב אודם שבצפון רמת הגולן, מודיע משרד הבריאות כי יש להרתיח את המים לפני שתייה, בישול, הכנת תרופות וצחצוח שיניים. ניתן להשתמש במים לצרכי רחצה וסניטציה. ספק המים הונחה לבצע פעולות לתיקון התקלה ולבצע בדיקות של איכות המים.