הדבר הבא במהפכת הנדל"ן של 2021

דיור המותאם למגזר הדתי הוא המומחיות של חברת "באמונה", שבפרוייקט נדל"ני מיוחד שלה בכרמי גת, היא ממשיכה ומרחיבה את הקו הזה גם לפריפריה

חדשות כיפה תוכן שיווקי 13/01/21 18:19 כט בטבת התשפא

הדבר הבא במהפכת הנדל"ן של 2021
פרוייקט "כרמי גת" בתנופה , צילום: חברת באמונה

חברת "באמונה" היא אחת מחברות הנדל"ן המובילות בישראל לבנייה לקהל הדתי בישראל. הניסיון וההיכרות שלה עם הקהל הדתי מושך רוכשים דתיים רבים לפרויקט החדש בכרמי גת, אותה היא מנהלת עבור הציבור הדתי לאומי ודואגת שהפרויקט יותאם לצרכיו - בניית מטבח עם שני כיורים, התקני חשמל מתאימים, מעליות שבת, מרפסות סוכה, מקוואות, בתי כנסת ועוד. חלק גדול מהדירות בפרויקט נמכרו ונותרו כ- 65 דירות אחרונות לרכישה.  

מנכ"ל חברת באמונה ישראל זעירא: "אנחנו יודעים מה הציבור הדתי צריך בבית מגורים, יחד עם זאת אנחנו מצליחים לשמור על איכות הבנייה ועל מחירים נגישים לקהל, זה אחד היתרונות של קבוצת רכישה, האפשרות להוריד עלויות לטובת הדיירים. חברת באמונה רואה לעצמה כמטרה לעזור לזוגות צעירים לרכוש דירה ולהקים בית בישראל".

מרבית הפרויקטים הנדל"נים היום לציבור הדתי לאומי מתפרסים ברחבי יהודה ושומרון, פרויקט כרמי גת הוא מהיחידים בפריפריה המותאמים לקהל הדתי, על כך אומר זעירא: "אנחנו שמחים להיות שותפים בפרויקט מהסוג הזה, שכונת כרמי גת מתכתבת עם החזון שלנו באמונה, השאיפה להתחבר לכל חלקי עם ישראל. 

הפרוייקט בכרמי גת

הפרוייקט בכרמי גתצילום: חברת באמונה

בנוסף לפרויקטי הנדל"ן המבורכים הקיימים ביהודה ושומרון אנחנו רואים ערך גדול בשכונת כרמי גת ההולכת ונבנית, ובפרויקט המספק דיור לקהילה דתית לאומית חזקה בשכונה מעורבת ומגוונת"

המגורים בכרמי גת מספקים למשפחות שילוב ייחודי של מגורים אורבניים אך סמוכים לשטחים ירוקים אקולוגיים. בנוסף הקרבה של השכונה לכביש 6 מספקת נגישות לכל מקום בארץ.

הבניה של חברת "באמונה" ברובע הצפוני של כרמי גת מתאפיינת בשילוב בתים צמודי קרקע ובנייה רוויה שצמודה למרחבים ירוקים. משפחות הרוכשות דירה בפרויקט יהנו מחיי קהילה דתית לאומית צעירה ומתגבשת בתוך שכונה חדשה ומגוונת על שלל יתרונותיה, יחד עם החיבור לעיר פריפריאלית מתפתחת, וממוסדות חינוך דתיים לאומיים מצויינים לכל הגילאים.     

רבות דובר על השפעות הקורונה על חיינו, גם על שוק הנדל"ן לקורונה השפעה רבה. ישראל זעירא: "הקורונה שינתה את התפיסה של עדיפות למגורים במרכז, תרבות הבילוי והפנאי שנפגעה מצד אחד והמעבר לעבודה מהבית מהצד השני, בנוסף, ישנה הבנה רחבה יותר על החשיבות של המרחב הביתי, חצר, גינה, חדר נוסף בבית. גם על מחירי הדירות הקורונה משפקיעה וזה הזמן הטוב ביותר לנצל את התקופה ולהשקיע את הכסף בקנייה בטוחה". 

כרמי גת

כרמי גתצילום: חברת באמונה

חברת באמונה בונה דירות בכל המדינה, ומתמחה בשיווק לציבור הדתי-לאומי. הפרויקט של החברה בכרמי גת נמכר ברובו במחיר מיוחד ובפורמט של קבוצת רכישה, האכלוס בפרויקט צפוי להיות כבר בשנת תשפ"א. 

ישראל זעירא הוא המנכ״ל של חברת באמונה, ובנוסף מייסד עמותת "ראש יהודי״, הפועלת לקירוב ולמודעות יהודית ולגישור בין אוכלוסיות בתל אביב.

לפרטים נוספים ומחירים בפרוייקט בכרמי גת הקליקו