אחרי שנים: שכונת נוף ציון תתחבר לחברת החשמל

אחרי שנים תחת חברת החשמל המזרח ירושלמית, עיריית ירושלים הודיעה כי תחבר את שכונת נוף ציון שבמזרח העיר לחברת החשמל הישראלית. משה ליאון: "עובד במטרה להרחיב את הפריסה לשכונות נוספות ברחבי העיר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/03/20 16:08 ט באדר התשפ

אחרי שנים: שכונת נוף ציון תתחבר לחברת החשמל
שכונת נוף ציון, צילום: יוסי זמיר, פלאש 90

בשורה לתושבי שכונת 'נוף ציון' בירושלים. לאחר שנים שתושבי השכונה היו מחוברים לחברת החשמל המזרח ירושלמית, בהתערבותו של ראש העיר, משה ליאון ובהתגייסות גורמי חברת החשמל, ביום ראשון יחלו העבודות לחיבור השכונה לחברת החשמל הישראלית.

מאז הוקמה השכונה ובעקבות מיקומה הגיאוגרפי חוברה השכונה לתשתיות חברת החשמל המזרח ירושלמית. תושבי השכונה אשר סבלו מניתוקי חשמל רבים ואי סדירות באספקת החשמל בעקבות עומס תשתיתי פנו לראש העיר וגורמי העירייה שהרימו את הכפפה ומצאו את הפתרון יחד עם חברת חשמל - השכונה תחובר לחברת החשמל הישראלית. 
חיבור שכונת נוף ציון לחברת החשמל הישראלית יקל על חברת החשמל הפלסטינית וישפר את איכות אספקת החשמל ברחבי העיר ירושלים לרווחת התושבים.

שכונת נוף ציון

שכונת נוף ציוןצילום: יוסי זמיר, פלאש 90

שכונת 'נוף ציון' היא שכונה יהודית בדרום-מזרח ירושלים, הבנויה על המורדות הצפון-מזרחיים של הר אצל, ולמעשה ממוקמת בתוך הכפר ג'בל מוכאבר, מתחת לטיילת ארמון הנציב. בשכונה שני רחובות שבהם מתגוררות כ-90 משפחות, רובן נמנות עם הציבור הדתי-לאומי. היא הוקמה בשנת 2005 כשכונת יוקרה, אך בעקבות מחסור בביקוש עקב המצב הביטחוני ומיקומם השכונה בתוך ג'בל מוכאבר, שווקו הדירות למשפחות מהציבור הדתי לאומי.

ראש עיריית ירושלים, משה ליאון, אמר: "השאיפה שלי היא שרוב תושבי ירושלים יחוברו בסופו של דבר לחברת החשמל הישראלית ויקבלו אספקת חשמל סדירה ותקינה. אני שמח בשביל תושבי נוף ציון ועובד במטרה להרחיב את הפריסה לשכונות נוספות ברחבי העיר, אני מודה לחברת החשמל על ההרתמות והסיוע".