ראש מועצת יש"ע החדש: דוד אלחייני

ראש מועצת בקעת הירדן ניצח את יגאל להב מקרני שומרון בהפרש של קול אחד, 13 מול 12. ניצחון המהווה הישג לציר ה'ממלכתי' בהנהגת ההתיישבות, ומכה לציר האופוזיציוני

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 04/11/19 16:10 ו בחשון התשפ

ראש מועצת יש"ע החדש: דוד אלחייני
ראש מועצת יש"ע החדש, דוד אלחייני, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בבחירות שנערכו היום במועצת יש''ע, נבחר יו''ר מועצת יש''ע החדש - ראש מועצה אזורית בקעת הירדן דוד אלחייני.

יו"ר מועצת יש''ע היוצא חננאל דורני שוחח עם אלחייני ואיחל לו בהצלחה בתפקידו. אלחייני יחל את תפקידו החל מרגע זה.

דוד אלחייני משמש כ-11 שנים בתפקידו כראש מועצה אזורית בקעת הירדן וחבר שנים רבות בהנהלת מועצת יש''ע. אלחייני, 59, חקלאי תושב מושב ארגמן בבקעת הירדן משנת 1983, אבא לשלושה וסב לחמישה.

חננאל דורני אמר: "אני מאחל הצלחה רבה לידידי דוד אלחייני, אני משוכנע ובטוח כי הוא יוביל בהצלחה את ההתיישבות ביהודה, שומרון ובקעת הירדן על עבר מטרות העל של המועצה - ריבונות למיליון תושבים ביהודה ושומרון. אעזור לו ככל יכולתי".

דוד אלחייני, אמר לאחר בחירתו: "מדובר בלא פחות מרגע היסטורי עבור ההתיישבות ביו"ש. אני מקבל את התפקיד ואת האחריות הכבדה בצנעה רבה, ומתחייב לפעול בכל כוחי למען קידומה של ההתיישבות ביהודה, שומרון ובקעת הירדן".

ראש הממשלה נתניהו התקשר לאלחייני ובירך אותו לרגל היבחרו. נתניהו אמר לאלחייני שהם ימשיכו לעבוד בשיתוף פעולה מלא למען חיזוק ההתיישבות.

גם ח"כ מוטי יוגב בירך את אלחייני ואמר: "בקעת הירדן על המפה! ברכות לחברי דוד אלחייני שנבחר לראשות מועצת יש"ע. דוד מדגים את המגוון הרחב שיש בין תושבי יהודה ושומרון, את החיבור לשורשים ואת האמונה בצדקת דרכנו. אני מאחל לך שתצליח להביא להחלת הריבונות הישראלית בבקעה תחילה ובהמשך - בכל יהודה ושומרון".

תנועת הריבונות בירכה את אלחייני על בחירתו: "מזה שנים אלחייני הוא שותף נאמן להובלת חזון הריבונות על יהודה, שומרון ובקעת הירדן בזירה הציבורית ההסברתית והפרלמנטרית", אומרות ראשי התנועה, יהודית קצובר ונדיה מטר ומציינות: "אלחייני מקפיד והקפיד שלא להיכנע לניסיונות השווא לבדל בין בקעת הירדן ליהודה ושומרון והדגיש כי הקונצנזוס הלאומי-ציוני והקשר ההיסטורי של עם ישראל הם על השטח כולו".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן