עודד רביבי נגד הקמפיין של מועצת יש"ע: ראש הממשלה הוא מנכ"ל מועצת יש"ע לשעבר

ראשי מועצת יש"ע יוצאים נגד נפתלי בנט: "בחודשים האחרונים הממשלה הנוכחית מקפיאה את הבנייה והורסת בתי יהודים בדרך להקמת מדינה פלשתינית" | ראש מועצת אפרת נגד מועצת יש"ע: "הקמפיין יעניק רוח גבית לבוחרי השמאל"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 26/03/22 22:20 כג באדר ב'

עודד רביבי נגד הקמפיין של מועצת יש"ע: ראש הממשלה הוא מנכ"ל מועצת יש"ע לשעבר
הקמפיין נגד הממשלה, צילום: ללא

מועצת יש"ע מכריזה על מאבק נגד הקפאת הבנייה ביהודה ושומרון. ראשי הרשויות יגיעו מחר (א') בשעה 10:00 אל מול משרד ראש הממשלה בירושלים, להצהרה ולהכרזה על מאבק נגד הממשלה בראשות נפתלי בנט שכיהן בעברו כמנכ"ל מועצת יש"ע. כדאי לציין כי בכל 12 שנות שלטונו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, מועצת יש"ע לא יצאה נגדו אף לא פעם אחת.

במועצת יש"ע אומרים הערב: "הממשלה הנוכחית הוקמה על בסיס שמירת הסטטוס-קוו המדיני והמשך הבנייה ביהודה ושומרון כפי שהיה בממשלות הקודמות. בחודשים האחרונים הממשלה הנוכחית מקפיאה את הבנייה, הורסת בתי יהודים, ומאפשרת השתלטות ערבית בלתי חוקית על שטחי C בדרך להקמת מדינה פלשתינית. לממשלת הקפאה אין זכות קיום".

צילום: ללא

מי שיצא נגד הקמפיין של מועצת יש"ע, הוא ראש מועצת אפרת עודד רביבי: "הקמפיין של מועצת יש"ע יעניק רוח גבית לבוחרי השמאל שאכן מדובר בממשלת שינוי שמביאה למימוש אג'נדה שנוגדת את מפעל ההתיישבות. על אף טענות שעלו בעבר, בודדים בהתיישבות מאמינים שהממשלה הנוכחית טובה להתיישבות".

רביבי אמר כי הבעיה היא שמה שברור למתיישבים לא בהכרח ברור למועצת יש"ע שבחרה להפוך ללעומתית באופן עקבי. "לא הספיק להם סיפוח מעלה אדומים, לא התרצו מתוכנית טראמפ, נתניהו לא קידם מספיק מצדם וכעת ממשלה שיש בה מנכ"ל מועצת יש"ע לשעבר מואשמת בהזנחה והקפאה. אם הנהגת ההתיישבות תמשיך להצטייר כסרבנית קבועה היא תאבד את את המתיישבים את העם ואת השיח עם הממשלות הבאות".

"המקום הכי מתאים שחוזר לליכוד של ימי בגין ושמיר הוא 'תקווה חדשה'"

נזכיר כי בראשות מועצת יש"ע עומד דוד אלחייני שבינואר 2021 הכריז על תמיכה במפלגת תקווה חדשה של גדעון סער. "נתניהו עזב את ערכי הליכוד", אמר אלחייני, "אני לעולם אשאר נאמן לערכים של המחנה הלאומי. כשנתניהו מצהיר על שתי מדינות לשני עמים, כשנתניהו משרטט את גבולות מדינת הטרור הפלשתינית על 70 אחוזים משטחי יהודה ושומרון, כשנתניהו לא מסדיר את ההתיישבות הצעירה ומקפיא את ההתיישבות, כשנתניהו הוליך שולל אותי ואת תושבי בקעת הירדן, הבטיח להחיל את הריבונות הישראלית בבקעה ולא קיים, זה לא ראש ממשלה ימני". 

"המקום הכי מתאים שחוזר לליכוד של ימי בגין ושמיר הוא 'תקווה חדשה' בראשות גדעון סער", הכריז אלחייני, "אני מאמין בגדעון, זאב אלקין, יועז הנדל ובחבריהם. מאמין ביושרם, בכנות שלהם להביא תקווה ובשורה למדינת ישראל. אני מאמין במנהיגותו של גדעון סער, נאמנותו לערכי המחנה הלאומי, והוא האיש המתאים ביותר להנהיג את מדינת ישראל בעת הזו". 


(יוסי דגן על הבניה ביו"ש, ארכיון)