"כאחרוני הפושעים": נעצרו שמונה תלמידים מישיבת חומש

מבצע מעצרים נגד בחורי ישיבת חומש, שמונה מהתלמידים נעצרו. בין העצורים- פצועי הפיגוע בו נרצח יהודה דימנטמן. ישיבת חומש מסרה: "הממשלה הזו החליטה לתת פרס לטרור ולשקר לעשרות האלפים שהצביעו לחומש ברגליים. אנחנו נמשיך ונאחז בחומש"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/03/22 10:01 כט באדר א'

"כאחרוני הפושעים": נעצרו שמונה תלמידים מישיבת חומש
הרס בחומש, צילום: ישיבת חומש

לפנות בוקר היום (ד') פשטו כוחות משטרה גדולים על בתיהם של בחורי ואברכי ישיבת חומש וביצעו גל מעצרים נרחב. בין העצורים פצועי הפיגוע בו נרצח לפני כחודשיים יהודה דימנטמן הי"ד. בוגר הישיבה שנמצא כעת בשירות צבאי נעצר בבסיס בו הוא משרת ובחור אחר שנסע לקראת חתונת אחיו שמתקיימת היום נעצר בביתו בבאר שבע.

נזכיר כי מאז הפיגוע טוענים בישיבת חומש כי ישנה החלטה להרוס את ישיבת חומש ולגדוע את הפעילות שלה במקום כבר 15 שנים. מיד לאחר הרצח התקיימה צעדה עם -כ15,000 משתתפים תחת הכותרת: לא להרס ישיבת חומש, לא נותנים פרס לטרור. במהלך החודשיים האחרונים התבטאו מספר חברי כנסת ושרים וביניהם ניר אורבך ואיילת שקד ואמרו כי יש לשמור על הישיבה.

מישיבת חומש נמסר: "מתברר שכל ההבטחות שלא תהיה התנתקות שניה הן עורבא פרח. רק אתמול הגיעו מאות לציין איתנו מסיבת הודיה לכבוד הצלתם של הנפצעים בפיגוע וכעת הגיעה המשטרה, לפנות בוקר כאל אחרוני הפושעים ועוצרת את האברכים. הממשלה הזו החליטה לתת פרס לטרור ולשקר לעשרות האלפים שהצביעו לחומש ברגליים. אנחנו נמשיך ונאחז בחומש".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן