לא יתקיימו מחר לימודים בגוש עציון

בשל השלג שכבר ירד ועוד צפוי להמשיך ולרדת במהלך הלילה, במועצה האזורית גוש עציון הודיעו כי מחר לא יתקיימו לימודים בכלל מוסדות החינוך של המועצה, כולל החינוך המיוחד | כל הפרטים

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 17/02/21 21:45 ה באדר התשפא

לא יתקיימו מחר לימודים בגוש עציון
שלג באפרת, הערב, צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90

מועצת גוש עציון הודיעה: לא יתקיימו מחר (ה') לימודים במועצה. בהודעת המועצה נאמר כי על פי התחזיות העדכניות השלג ימשיך לרדת במשך כל שעות הלילה וגם בשעות הבוקר של יום חמישי. השלג צפוי להיערם במקומות הגבוהים ועשוי להגיע לפחות לכ-20 ס"מ.

שלג בירושלים וביו"ש: כבישים נחסמו | צפו בתיעוד

במועצה סיימו הערכת המצב בשיתוף כלל הגורמים המקצועיים כולל: כוחות ביטחון, חירום ונתיבי ישראל. להלן ההחלטות שקיבלה המועצה האזורית בדבר הפעלת מערכת החינוך בגוש עציון:

בתי ספר
גם מחר הלימודים לא יתקיימו בין כותלי בתי הספר. 
חשוב לנו לשתף אתכם כי נעשתה בדיקה קפדנית על כל מסגרת ומסגרת ללא יוצא מן הכלל, כדי לבדוק היתכנות לפתיחה, ולו חלקית. הפעלת מוסדות החינוך תלויה במספר רב של גורמים שחלקם הגדול לא נראה לעין. בין היתר מדובר בהעדר כוח האדם, סוגיות בטיחות, הוראות הקורונה המגבילות פעולה בקפסולות, צפי לשיבושי תנועה וכל זאת בהתבסס לתחזית מזג האוויר המעודכנת. 
 
חינוך מיוחד
מסגרות החינוך המיוחד בגוש עציון ובאפרת לא יפעלו מחר. תלמידי הישובים של מזרח הגוש הלומדים בירושלים או ברשויות אחרות ינהגו על פי החלטות העירית ולהם תהיה הסעה בהתאם.
גנים ומעונות
לא יפעלו מחר. למעט גני הילדים בישובים מעלה עמוס ומיצד שבהם כוח אדם הינו מקומי ומאפשר את פתיחת המסגרות, נקבל החלטה לגביהם עד השעה 7:00 הבוקר.
בקידר יתקיימו הלימודים במתכונת הקיימת.

מוקדי המועצה:
מוקד ביטחון ולכל דיווח של אדם במצוקה  1208
מוקד למעוניינים להתנדב - 02-9937999 שעות: 8:00-20:00
מוקד תמיכה רגשית- 052-4438408 שעות: 8:00-20:00
מוקד 106 יישאר זמין כל העת