לאחר שהתמוטט במאהל ההתיישבות הצעירה, איתי זר מתעקש להמשיך בשביתת הרעב

איתי זר התמוטט ואיבד את הכרתו במאהל ההתיישבות הצעירה מול משרד ראש הממשלה, אך מתעקש להמשיך ולשבות רעב עד שתוסדר ההתיישבות הצעירה. "למה 20 שנה לא יכולים לתת לנו חשמל ומים ואמצעי ביטחון?!"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 13/01/21 22:19 כט בטבת התשפא

לאחר שהתמוטט במאהל ההתיישבות הצעירה, איתי זר מתעקש להמשיך בשביתת הרעב
איבד את ההכרה. איתי זר, צילום: דוברות

איתי זר, מראשי ההתיישבות הצעירה, אשר שובת רעב מזה תשעה ימים, התעלף בשעות הצהריים (ד') במאהל המחאה מול משרד הממשלה בירושלים, ופונה באמבולנס לבית חולים שערי צדק. בחדר מיון התמוטט זר ונדרש לבדיקת א.ק.ג בשל חשש מהתקף לב ובשל מחסור בזרחן.

לאחר שאיתי סרב לבקשת הרופאים לקבל אינפוזיה של זרחן בשל שביתת הרעב, הגיעה אשתו לבית החולים יחד עם ראש מועצת שומרון יוסי דגן, ראש מועצת גוש עציון שלמה נאמן ומנכ"ל מועצת יש''ע יגאל דילמוני, אשר שכנעו אותו לקבל אינפוזיה. במהלך הביקור, זעק זר: "למה 20 שנה לא יכולים לתת לנו חשמל ומים ואמצעי ביטחון?! למה הילדים שלנו צריכים לסבול ואין להם חשמל? למה אין להם מים?"

כעת נמצא זר בטיפול בבית החולים ויישאר תחת מעקב במהלך הלילה. איתי זר מתעקש להמשיך את שביתת הרעב עד שתוסדר ההתיישבות הצעירה. 

איתי זר הוא מייסד חוות גלעד, אחד היישובים הצעירים, שמנותקים ממים וחשמל באופן מסודר ודורשים מראש הממשלה לאשר ביום ראשון את הסדרת ההתיישבות הצעירה, חיבור 46 ישובים צעירים ו-25,000 בני אדם למים וחשמל. 

מנכ"ל מועצת יש"ע יגאל דילמוני, ששובת גם הוא רעב, אמר: "אני עדין  מזועזע ממה שקרה. ידידי איתי זר שובת רעב למעלה משבוע התעלף לידנו היום. זה לא נורמלי שצריך לשבות רעב כדי לקבל הסדרה הומניטרית. זו ממש סכנת חיים. מה עוד צריך לקרות כדי שראש הממשלה ושר הביטחון יפסיקו להתעלל בנו?

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן