קלנר בבית אל: "אנחנו מחויבים לבניית 350 יחידות דיור"

חבר הכנסת מהליכוד הגיע לביקור בבית אל באתר הארכיאולוגי שהתגלה ביישוב, והתחייב לדאוג לפינוי החטיבה המרחבית לטובת בנייה נוספת. "זאת המשימה שלנו. אני מחויב לכך בכל העוצמה. בעזרת השם נעשה ונצליח"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/11/20 17:33 כה בחשון התשפא

קלנר בבית אל: "אנחנו מחויבים לבניית 350 יחידות דיור"
צילום: דוברות מועצה מקומית בית אל

ח"כ אריאל קלנר מהליכוד הגיע לביקור בבית אל ובמהלך סיור עם ראש המועצה שי אלון באתר הארכיאולוגי שהתגלה ביישוב שמע גם על העיכוב בבניית 350 יחידות דיור, בגלל אי פינויו של חטמ"ר בנימין היושב על השטח עליו הן אמורות להיבנות וזאת למרות שכבר אושרה הבנייה בישיבת מת"ע האחרונה. 

ראש מועצת בית אל שי אלון: "אנחנו נמצאים במקום שלפני שנה ח"כ אריאל קלנר ביקר אותנו עם ראש הממשלה בהנחת אבן הפינה ל-300 יחידות דיור. המשימה שלנו היא להשלים את 350 יחידות הדיור הנוספות. ח"כ קלנר הגיע לכאן במלוא המרץ להשלים את המשימה. הכסף הוא לא בעיה. צריך לפנות את החטמ"ר ואני בטוח שבכוחות משותפים נצליח לעמוד במשימה".

ח"כ אריאל קלנר: "אני נמצא במקום הזה וממש נוגע בנצח. בהיסטוריה העתיקה ובשורשים העמוקים מצד אחד והעתיד הגדול מצד שני. עם ישראל חוזר לארצו ומעמיק בה שורשים. אנחנו מחויבים לפינוי החטמ"ר ובניית 350 יחידות דיור. זאת המשימה שלנו, למלא את ארץ ישראל בעם ישראל. להביא לפה עוד יהודים. לממש את זכותנו. אני מחויב לכך בכל העוצמה. בעזרת השם נעשה ונצליח".