אלחייני תוקף: "תם זמנו של בנימין נתניהו, הניח את אבן פינה להקמת מדינה פלסטינית"

ראש מועצת יש"ע וראש מועצת בקעת הירדן דוד אלחיאני הכריז כי ראש הממשלה נתניהו רימה את ראשי ההתיישבות: "אנחנו צריכים לקחת אחריות על ההתיישבות ולא לסמוך על אף אחד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/09/20 10:55 כז באלול התשפ

אלחייני תוקף: "תם זמנו של בנימין נתניהו, הניח את אבן פינה להקמת מדינה פלסטינית"
דוד אלחייני , צילום: Yonatan Sindel/FLASH90

לאחר הטקס החגיגי בוושינגטון, ראש מועצת יש"ע וראש מועצת בקעת הירדן דוד אלחיאני הכריז כי ראש הממשלה נתניהו רימה את ראשי ההתיישבות וכי הגיע זמנו ללכת. 

"תם זמנו של בנימין נתניהו, אנחנו צריכים לקחת אחריות על ההתיישבות ולא לסמוך על אף אחד", קבע אלחייני בריאיון לרדיו 103. עוד הוסיף אלחייני" "בנימין נתניהו רימה אותנו, נתניהו ידע אז שהוא משקר הוא עשה את זה לצרכי בחירות, הוא רימה אותי באופן אישי". 

אלחייני התייחס להסכם שנחתם עם האמירויות ובחריין, במסגרתו, על פי הדיווחים, לא תקודם החלת הריבונות עד 2024: "נתניהו הניח אתמול אבן פינה להקמת מדינה פלסטינית". 

נתניהו סירב להתייחס לדיווחים ומה עומד נמצא בין פרטי חתימת הסכם השלום, אולם שגריר ישראל באו"ם, גלעד ארדן טען כי הוא שוחח עם ראש הממשלה שהסביר לו כי אחרי הבחירות בארצות הברית הנושא יחזור לשולחן הדיונים: "הסיפוח לא בוטל, אך ירד מסדר העדיפויות של האמריקנים. ידענו שזה לא יוכל לקרות בלי שיתוף פעולה מממשל טראמפ"