בשורה משמחת: הקצין הסרוג שנפצע בפיגוע השתחרר מבית החולים

סגן נדב, קצין צנחנים שניטרל את המחבל שביצע פיגוע ירי בעיר דוד ונפצע באורח קשה לפני כשישה שבועות, השתחרר מבית החולים: "אני ומשפחתי אסירי תודה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/03/23 20:48 טז באדר התשפג

בשורה משמחת: הקצין הסרוג שנפצע בפיגוע השתחרר מבית החולים
צילום: שערי צדק

סגן נדב, קצין צנחנים שניטרל את המחבל שביצע פיגוע ירי בעיר דוד ונפצע באורח קשה לפני כשישה שבועות, השתחרר הערב (ה') מבית החולים שערי צדק שבירושלים. במפגש מיוחד עם הצוותים שנלחמו על חייו, שיתף נדב בתחושותיו וביקש להודות לכל מי שהתפלל להחלמתו ולצוותים בשערי צדק

"נמסר לי שמצבי היה קשה מאד ותודה לאל שאני כאן עמכם, במעמד המיוחד והמרגש הזה. אני ומשפחתי אסירי תודה לכל הצוותים של בית החולים 'שערי צדק' שטיפלו בי במסירות עצומה. ברצוננו להכיר תודה מעומק הלב, לכל מי שטיפל בי ודאג לי ולבני משפחתי. תודה לאל, אני יוצא מכאן מחר לשיקום בבית החולים 'תל השומר' ומקווה מאד לחזור בקרוב ממש לשירות בגדוד שלי, גדוד 202 בחטיבת הצנחנים ולהמשיך לעמוד בראש חיילי האהובים והיקרים, לכל משימה שנדרש", אמר נדב.

זירת הפיגוע בעיר דוד

זירת הפיגוע בעיר דוד צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הקצין הסרוג שנפצע בפיגוע הגיע לכותל עם מדים - כך הגיבו הלוחמים

אתמול (ד') פורסם תיעוד מרגש של סגן נדב מגיע אל הכותל המערבי כשהוא לבוש במדי צה"ל. לוחמי הצנחנים שחיכו לו בכותל קיבלו אותו במחיאות כפיים סוערות. 

סגנית שר האוצר מיכל וולדיגר כתבה על התיעוד המרגש שהגיע מהכותל: "איזה מראה מרגש! להודות ולהלל על הנס הגדול הזה, ולהמשיך להתפלל לרפואתו של נדב חיים בן אירית חיה יחד עם שאר החולים והפצועים".