נתניהו במלחמה חדשה: "אל תצפו ב'קשת'"

ראש הממשלה בפוסט בטלטל נגד ערוץ 12 שמשדרת סדרה מעוררת מחלוקת: "בערוץ 12 בשל בחירתם להשחיר את פנינו בעולם בשקרים נגד מדינת ישראל. זוהי התשובה האמיתית בדמוקרטיה,

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/08/19 21:20 ל באב התשעט

נתניהו במלחמה חדשה: "אל תצפו ב'קשת'"
נתניהו, צילום: פלאש 90. הדס פרוש

ראש הממשלה נתניהו תקף את ערוץ 12 והזכיין קשת על החלטתם לפרסם את התכנית 'נערים' העוסקת בהרצחו של הנער אבו חד'יר. 

"ערוץ התעמולה 12 ״קשת״ הפיקו סדרה אנטישמית בשם ״הנערים״ (Our Boys), שמופצת בעולם ומוציאה שם רע ושקרי למדינת ישראל. אני לא מופתע מכך ש״קשת״ משחירה בשקר את דמותה של ישראל, שכן אני רגיל לכך ש״קשת״ משחירה אותי מדי יום, כתב ראש הממשלה.

ראש הממשלה הבהיר: "הסדרה ״הנערים״ מקדישה דקות בודדות של קטעי ארכיון קרים ומנותקים לרצח שלושת הנערים. מייד לאחר מכן ולכל אורך הסדרה, העלילה כולה מתנתקת מסיפור הירצחם המזעזע, ומתמקדת במקרה אחד - רצח הנער הערבי בירושלים, מקרה מזעזע אבל נדיר מסוגו"

עוד הוסיף נתניהו: "כ-120 משפחות שכולות מפורום ״בוחרים בחיים״ יצאו במכתב קורע לב נגד הסדרה. מירב חג'אג', אמה של שיר חג'אג' ז"ל שנרצחה בטיילת ארמון הנציב, כתבה: ״אנשים רואים את הסדרה בחו"ל וחושבים שיש טרור יהודי ששווה לטרור פלשתיני. שאנחנו הורגים בהם והם הורגים לנו. המציאות הפוכה לגמרי. מדינת ישראל פעלה בנחישות לתפוס ולהעניש את הרוצחים של אבו ח'דיר. לעומת זאת, הרשות הפלשתינית מתגמלת ומהללת רוצחי יהודים. בקייטנות ובבתי הספר משבחים ומחנכים ללכת בדרכם". מאז שהסדרה עלתה בחודש שעבר, רבים מכם פנו אליי ושאלו מה אפשר לעשות. המלצתי ברורה: אל תצפו ב״קשת״ או בתכנים של ״קשת״". 

נתניהו בהמלצה חריגה לצופים: "״קשת״ וערוץ 12 מרוויחים מרייטינג. הרייטינג נקבע על פי הצפייה של כ-700 משפחות בישראל שמחוברות למכשיר ״פיפל מיטר״. אם המכשיר מותקן בביתכם, או אם מישהו בסביבתכם מחובר למכשיר כזה, דירשו ממנו להימנע מלצפות ב״קשת״ ובערוץ 12 בשל בחירתם להשחיר את פנינו בעולם בשקרים נגד מדינת ישראל. זוהי התשובה האמיתית בדמוקרטיה, חופש הבחירה לצפות וחופש הבחירה לא לצפות". 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן