ציון נכשל ממשלת ישראל מעניקה רוח גבית לפשיעה הבדואית

במקום שמדינת ישראל תנהג ביד קשה ביחס למי שאונס ילדה בת 10, מטיל אימה ואלימות בכבישי הדרום ופוגע בביטחון המדינה - אותם בדואים מקבלים פרס. החזרת המשילות בנגב היא משימה לאומית ראשונה במעלה

חדשות כיפה יהודה ולד 19/07/21 10:13 י באב התשפא

ממשלת ישראל מעניקה רוח גבית לפשיעה הבדואית
יהודה ולד, צילום: הלל מאיר

לפני מספר חודשים פרצו רעולי פנים מהישוב ביר הדאג' שבנגב לבית בישוב יהודי סמוך ואנסו ילדה בת עשר בזמן שישנה. האירוע המזעזע הזה מצטרף לשורה ארוכה של מעשי פשע ואלימות היוצאים מהכפר הבדואי הבלתי חוקי.

באופן שיטתי תושבי הכפר גונבים אמצעי לחימה מבסיסי צהל, בארוע חמור שארע זה מכבר כשחיילי צה"ל ניסע למנוע מהם לעשות זאת הם סיכנו בצורה משמעותית את חייו ופעלו באלימות. במהלך פשיטות משטרתיות על הכפר נמצאו כמויות גדולות של סמים ורכוש אזרחי גנוב. 

בעבר נעצרו שמונה מתושבי הכפר לאחר שחיבלו במצלמות האבטחה לאורך הגבול עם מצרים לשם הברחת סמים. פעולות שגרמו גם להריגת חייל צהל כשלחלקם אף מיוחסות עבירות ריגול.

הנזקים לחקלאות בישובים הסמוכים בעקבות התנכלויות חוזרות ונשנות של תושבי הכפר מוערכים בעשרות מיליונים. למותר לציין שכל כניסה של כוחות אכיפה ושיטור לכפר היא מבצע צבאי שנתקל בהתפרעויות מאסיביות ובזריקות אבנים על ידי עשרות מתפרעים, חלקם רעולי פנים חמושים ברוגטקות. גם תלמידי בית הספר המקומי משוחררים לטובת המשימה.

מסמך פנימי שנחשף שבוע שעבר חושף החלטה תקדימית של הממשלה החדשה בראשות נפתלי בנט שלא להפעיל צווי הריסה למבנים לא חוקיים הממוקמים בכפר הבדואי המהווה את מעוז התמיכה הפוליטית של ח"כ סעיד אל-ח'רומי ממפלגת רע"ם.

מלבד הפקרת אדמות המדינה ונתינת הכשר לבניה בלתי חוקית , יש במהלך זה משום נתינת רוח גבית לאלימות טרור ופשיעה. במקום שמדינת ישראל תנהג ביד קשה ביחס למי שאונס ילדה בת 10 , מטיל אימה ואלימות בכבישי הדרום ופוגע בביטחון המדינה- אותם בדואים מקבלים פרס.

החזרת המשילות בנגב היא משימה לאומית ראשונה במעלה, לפני הבחירות אותם פוליטיקאים שיושבים היום במשרדי הממשלה הבטיחו מעל כל במה שהם ישמרו על אדמות המדינה היהודית בנגב ויחזירו את הביטחון לתושביו. עצוב לראות שהקמת הממשלה עם תומכי הטרור והגורמים האנטי ציונים נמכרו גם אותם ערכים חשובים וציוניים. זה כבר לא סתם פוליטיקה, זה כבר לא מאבק רק על אישורים והסדרה, זה רוח גבית שניתנת לפשיעה ואלימות.

בנגב ייבחן העם אמר בן גוריון - ולצערי אנחנו כמדינה נכשלים במבחן הזה.

יהודה ולד הוא מנכ״ל מפלגת הציונות הדתית