במסגרת ההיערכות לקראת מלחמה כוללת בעזה ובלבנון, צה"ל פועל ביטחונית גם בגבולות הנוספים. היום (ה') פורסם כי כוחות צה"ל החלו בעבודות חפירה לאורך הגבול המזרחי בערבה הדרומית, כלומר על יד גבול ירדן וסמוך לעיר אילת. העבודות מתבצעות על מנת לחזק את הגבול, ולייצר מכשול באזורים הנרחבים שבהם אין גדר. כך נמסר מדוברות מועצת אילות.
עבודות כוחות צה"ל באזור הערבה | צילום: דוברות המועצה אזורית חבל אילות |
משרד הביטחון פועל לחזק ולשפר את כלל הגבולות במדינת ישראל
משרד הביטחון פועל לחזק ולשפר את כלל הגבולות במדינת ישראל. כזכור, בחודש מרץ האחרון פורסם כי משרד הביטחון באמצעות אגף ההנדסה והבינוי ומנהלת גבולות ותפר, ממשיך בעבודות האינטנסיביות לשדרוג 16 המעברים לאורך קו התפר. בחודשים האחרונים נחנכו ויחנכו מחדש המעברים רנתיס, אייל, חשמונאים, מזמוריה, תרקומיא ועוד.