מחופשים לרופאות ומטופלים: תיעוד פריצת כוחות הימ"מ לבית החולים

פרטים חדשים על פעולת החיסול בג'נין נחשפים. בעקבות מודיעין מדויק, פרצו הכוחות עם שחר לבית החולים וחיסלו את המחבלים בהפתעה גמורה. גורם בכיר: "אין ערי מקלט ביהודה ושומרון" | תיעוד מדהים: הכוחות פורצים מחופשים לרופאים ומטופלים

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 30/01/24 07:47 כ בשבט התשפד | עודכן בתאריך 30/01/24 09:00

מחופשים לרופאות ומטופלים: תיעוד פריצת כוחות הימ"מ לבית החולים
תיעוד הכוחות פורצים לבית החולים, צילום: שימוש לפי סעיף 27 א

הבוקר הותר לפרסום כי בפעולה חריגה וראשונה מסוגה, חיסל כוח של הימ"מ שלושה מחבלים בתוך בית חולים בג'נין ובהם מחבל חמאס מחמד ג'לאמנה. פרטים חדשים שופכים אור על הפעולה המוצלחת. מידע מודיעיני מדוייק הוביל לפעולה מהירה ביותר בה חוסלו המחבלים בהפתעה גמורה תוך פחות מעשר דקות, הפעולה התבצעה הבוקר בשעה 05:30. בתיעוד שהופץ ברשתות החברתיות נראה רגע הפריצה לבית החולים כאשר הכוח המסוערב מחופשים למטופלים ורופאים מקומיים.


בכתבה זו נעשה שימוש בתמונות וסרטונים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, הנכם מתבקשים לפנות אלינו עם הצילום המקורי בדוא"ל office@kipa.co.il

גורם בכיר: "אין ערי מקלט באיו"ש"

שלושת המחבלים סוכלו על ידי כוח מסוערב של ימ"מ שפשט בצורה חלקה תוך דקות לביה"ח וסיכל את המחבלים בעת ששהו בחדר מסתור באחת הקומות. על המחבל ג'למנה גם אותר אקדח שהוחרם על ידי הכוח. המחבלים לא הספיקו להגיב וחוסלו. עד 05:40 הכוח כבר החל ביציאתו. גורם בכיר אומר הבוקר כי "אין ערי מקלט באיו"ש ולא יהיו - שידע כל מחבל את זה. ידו של צה"ל ושל מערכת הביטחון תגיע לכולם".

לוחמי הימ"מ בפעולה

לוחמי הימ"מ בפעולה, צילום: דוברות המשטרה

מדובר בפעילות תקדימית שטרם נעשתה עד כה, אך בצה"ל יודעים להגיד שישנם מבוקשים ומחבלים רבים שמסתתרים ברחבי בתי חולים ביהודה ושומרון שבאופן ציני בחסותם מנהלים תשתיות טרור וכי במבצעים רבים שצהל ביצע שם גם יורים ממרחב בית החולים, משליכים מטענים ומיידים אבנים ובקת"בים. הפעולה התאפשרה אודות למודיעין מדויק שהתקבל טרום הפעילות.