כמו קהלני: מחבל עמד לירות נ"ט על טנק - ואז הגיע טנק אחר

סיפורי גבורת הלוחמים ממשיכים להגיע מהקרבות בעזה. במהלך פעילות של צוות קרב מחטיבה 401, זיהה הצוות מחבל עם טיל נ"ט, הצוות כיוון טנק אחר שהשמיד את המחבל

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/12/23 09:20 טו בטבת התשפד

כמו קהלני: מחבל עמד לירות נ"ט על טנק - ואז הגיע טנק אחר
טנק בעזה, עוד סיפור גבורה, צילום: Erik Marmor,Flash90

מלחמת חרבות ברזל, היום ה-82: נמשכת הלחימה הקשה בעזה ואיתה גם סיפורים יוצאי דופן של הלוחמים בקרב. לוחמי צוות הקרב החטיבתי 401 שהיו בזמן פעילות במרחב דראג' תופאח זיהו מחבל שמחזיק בטיל נגד טנקים המיועד לשימוש מטווח קצר. הכוחות הכווינו צוות טנקים שזיהה את המחבל מתכונן לירי לעבר הכוחות וחיסל אותו רגע לפני ביצוע הירי לעברם.

צפו בפעילות החי"ר והשריון בעזה צילום: דובר צה"ל

הלוחמים זיהו את המחבלים בתוך הרכב וחיסלו אותם

במסגרת הפעילות הקרקעית של לוחמי צוות קרב חטיבת יפתח (11) במרחב שג'עייה, זיהו הלוחמים מחבלים עוברים בין מבנים בתוך מרחב לחימה של ארגון הטרור חמאס, ממנו בוצע ירי לעבר כוחותינו. בשיתוף פעולה עם מכלול האש והמודיעין, הכווינו הכוחות כלי טיס של חיל האוויר שתקפו וחיסלו את המחבלים. התקיפה הביאה לפיצוצי משנה נוספים המעידים על כך שהמרחב היה ממולכד, במטרה לפגוע בלוחמי צה"ל.

לוחמי צוות הקרב של חטיבה 261 (בה"ד 1) זיהו שני מחבלים שנכנסו לתוך רכב. הרכב ובו המחבלים הגיע למבנה המוכר כמחסן אמצעי לחימה, הכוחות הכווינו כלי טיס של חיל האוויר שתקף וחיסל את המחבלים, מטוס קרב של חיל האוויר תקף את מחסן אמצעי הלחימה.