מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

טלי גוטליב מתפוצצת על הרמטכ"ל: "לא האמנתי, זה טירוף"

חברת הכנסת תקפה את הרמטכ"ל על הביקורת שהעביר על מחדל הרג שלושת החטופים: "אדוני הרמטכ"ל, לא האמנתי. זה טירוף. לדבר בצורה שכזו על חיילינו בשטח?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/12/23 17:42 ו בטבת התשפד

טלי גוטליב מתפוצצת על הרמטכ"ל: "לא האמנתי, זה טירוף"
"פייק ניוז מוחלט", טלי גוטליב, צילום: יונתן סינדל/פלאש90

ברקע הביקורת שהעביר הרמטכ"ל על הירי בשלושת החטופים, חברת הכנסת טלי גוטליב ממפלגת הליכוד תקפה אותו היום (ב') בחריפות במהלך נאום במליאת הכנסת. "אני שואלת את עצמי, אני תופסת את הראש, במוצאי שבת עומד הרמטכ"ל ואומר: 'זה היה בניגוד להוראות הפתיחה באש'. אדוני הרמטכ"ל, לא האמנתי. זה טירוף. לדבר בצורה שכזו על חיילינו בשטח?" תקפה גוטליב.

דובר צה"ל, הרמטכ"ל וכתב, זה אותו דבר מבחינתי - אין להם שום זכות לצאת ולדבר על זה

גוטליב הוסיפה בזעם: "החיילים לא יכולים להתגונן. טלפון סלולרי אין להם. הם אפילו לא יכולים למסור לנו את גרסתם ואנחנו מחללים את כבודם של חיילינו. בין אם זה יהיה דובר צה"ל ובין אם זה יהיה הרמטכ"ל ובין אם זה יהיה כתב, זה אותו דבר מבחינתי, אין לנו שום זכות שום זכות לצאת ולדבר על זה.

"זה שם אותנו ללהג בעיני אומות העולם"

עוד טענה חברת הכנסת: "מעבר לזה שזה פוגע בחיילינו, בחוסנינו, ברוח הלחימה, זה פוגע בנראות שלנו. זה שם אותנו ללהג בעיני האויבים שלנו. זה שם אותנו ללהג בעיני אומות העולם שמסתכלים ומדברים על צה"ל או חלילה על חוסר מקצועיות של צה"ל". גוטליב קראה לסיום: "תפסיקו לתת לטירוף המערכות לפגוע בחיילינו".