מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

צה"ל תקף מטרות חיזבאללה בלבנון, פגיעה ישירה בבית במרכז

צה"ל תקף חוליית נ"ט והשמיד מטרות של ארגון הטרור חיזבאללה | מטח רקטות לעבר ישראל - פגיעה ישירה בסביון | ראש הממשלה נתניהו: "חמאס מגלה שהגענו למקומות שלא חלם שנגיע אליהם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/11/23 22:38 כג בחשון התשפד

צה"ל תקף מטרות חיזבאללה בלבנון, פגיעה ישירה בבית במרכז
רקטות שנורו לעבר ישראל מרצועת עזה, צילום: Attia Muhammed/Flash90

צה"ל תקף חוליית נ"ט והשמיד מטרות של ארגון הטרור חיזבאללה: מטוסי קרב של צה"ל תקפו הערב (ג') מטרות של ארגון הטרור חיזבאללה ביניהן מחסן אמל"ח, עמדות שיגור, תשתיות להכוונת טרור ואתרים בהם ממוקמים אמצעים טכנולוגיים של ארגון הטרור חיזבאללה. התקיפה בוצעה בתגובה לירי משטח לבנון מוקדם יותר היום. כמו כן, כוחות צה"ל תקפו מוקדם יותר היום חולייה שניסתה לשגר טילי נ"ט משטח לבנון לעבר ישראל.

מטח לעבר ישראל - פגיעה ישירה בסביון

מוקדם יותר הערב, ארגון הטרור חמאס שיגר מטח רקטות כבד לעבר ישראל, בין השאר לשפלה, גוש דן ואזור השרון. כתוצאה מהירי, בית באזור סביון נפגע מפגיעת רקטה, דיירי הבית הסתתרו בממ"ד, ולא היו נפגעים בנפש. רסיסים נפלו גם ברחוב ראשי בראשון לציון.

צילום: דוברות המשטרה

ראש הממשלה נתניהו: "חמאס מגלה שהגענו למקומות שלא חלם שנגיע אליהם".

ראש הממשלה נתניהו, שר הביטחון יואב גלנט והשר בני גנץ נשאו הערב הצהרות נפרדות בנוגע למצב הלחימה. כשגנץ נשאל מדוע שלושת הבכירים נואמים בנפרד, השיב: "אני חושב שצריך לקיים אותן ביחד, מאמין שזה יקרה בהמשך". גלנט השיב גם הוא לשאלה: "פעלנו ודיברנו ביחד, נעשה את זה גם בעתיד".

ראש הממשלה אמר בהצהרתו: "בדרום המלחמה ברצועה מתקדמת בעצמה שחמאס מעולם לא הכיר. העיר עזה מכותרת, אנחנו פועלים בתוכה, אנו מעמיקים את הלחץ על חמאס. חיסלנו אלפי מחבלים ורבי מרצחים שתכננו וביצעו את הטבח הנורא לפני חודש".