הודעה ראשונה מהממונה על הנעדרים: "מתחקים אחרי כל פרט מידע"

גל הירש פרסם הודעה ראשונה בה שטח את המאמצים המרכזיים שנעשים כדי לאתר את השבויים והנעדרים: "אנשיי ואני פועלים מסביב לשעון למען הנעדרים, החטופים ובני משפחותיהם - יחד נתגבר וננצח"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/10/23 10:32 כז בתשרי התשפד

הודעה ראשונה מהממונה על הנעדרים: "מתחקים אחרי כל פרט מידע"
גל הירש, נאשם בעבירות מס, צילום: פלאש 90

הממונה על נושא החטופים והנעדרים תא"ל (במיל') גל הירש, פרסם הבוקר (ה') הודעה מטעם משרד ראש הממשלה למשפחות החטופים והנעדרים כתוצאה ממתקפת הפתע של ארגון הטרור חמאס על ישראל ויישובי עוטף עזה.

"משפחות יקרות, תוך כדי הלחימה אנו פועלים בשלושה מאמצים מרכזיים: 1. מאמץ מודיעיני-מבצעי. 2. מאמץ לגיבוש תמונת המצב של הנעדרים והחטופים. 3. מאמץ הסיוע הממשלתי למשפחות הנעדרים והחטופים".

"פועלים מסביב לשעון למען הנעדרים, החטופים ובני משפחותיהם"

"הסריקות בשטח נמשכות והמלאכה הקשה של זיהוי החללים נמשכת, נפגעים רבים מטופלים בבתי החולים ואנו מתחקים אחרי כל פרט מידע שיסייע לנו באיתורם של כל הנעדרים. אמש שוחחתי עם רוג'ר קרסטנס, השליח הנשיאותי האמריקאי לענייני בני ערובה והיום אפגש עם סגנו סטיבן גילן שיגיע במיוחד לישראל. הקשר החם, הדאגה מעומק הלב והמחויבות האמריקאית לסייע בכל דרך אפשרית חשובה לנו מאוד".

"רבים רבים בחברה הישראלית פונים אלינו בהצעות לסיוע והתנדבות. אני מוקיר, מעריך ונרגש מהרוח החזקה המפעמת בנו ומתעצמת תוך כדי המלחמה. אנשיי ואני פועלים מסביב לשעון למען הנעדרים, החטופים ובני משפחותיהם - יחד נתגבר וננצח".