בתגובה לירי: חיל האוויר תקף מטרות חמאס ברצועת עזה

לאחר שיגור הרקטה אמש, מטוסי קרב וכלי טיס של חיל האוויר תקפו מספר יעדי טרור ברצועה. היעדים מאוישים על ידי ארגון הטרור חמאס ותקיפתם נועדה למנוע את התעצמות הארגון

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 10/02/20 07:58 טו בשבט התשפ

בתגובה לירי: חיל האוויר תקף מטרות חמאס ברצועת עזה
ארכיון, צילום: עאבד רחים חאטיב, פלאש 90

ההסלמה בדרום נמשכת: הלילה (ב') תקפו מטוסי קרב וכלי טיס של חיל האוויר מספר יעדי טרור של חמאס בדרום רצועת עזה. בין היעדים שהותקפו - מתחם אימונים ותשתיות צבאיות של ארגון הטרור חמאס בדרום רצועת עזה. תקיפת מטרות אלה מהווה פגיעה ביכולת ההתעצמות של ארגון הטרור חמאס.
 
התקיפה מהאוויר מגיעה לאחר שירי הרקטות מעזה המשיך אמש. הרקטה שוגרה אל עבר שטח ישראל והתפוצצה בשטח פתוח, כאשר אזעקת צבע אדום הופעלה בשדרות, איבים וניר עם שבעוטף. מצה"ל נמסר שזוהה שיגור בודד. עוד קודם לכן, קיים שר הביטחון הערכת מצב באוגדת עזה, עם סגן הרמטכ"ל, מפקד האוגדה וקצינים בכירים, והזהיר כי ה"פעולה הבאה מול חמאס תהיה שונה מקודמותיה, אף אחד לא יהיה חסין".

גם ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס אמש בישיבת הממשלה למתיחות בדרום כשאמר: "אנחנו ערוכים לפעולת מחץ נגד ארגוני הטרור בעזה. המעשים שלנו חזקים מאוד והם עדיין לא הסתיימו, בלשון המעטה" והוסיף כי לא יסכים להמשך התוקפנות מעזה.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן