משפחת שנרב: "דורשים ומצפים לעונש הכי חמור שיש למחבלים"

משפחת שנרב מגיבה על תפיסת המחבלים שרצחו את בתם רנה שנרב: "רוצחים שרצחו ילדות קטנות מתוקות כאלה לא ראויים לראות אור יום, צריכים להינמק בכלא בלי שחרורים וחנינות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/12/19 15:16 כ בכסלו התשפ

משפחת שנרב: "דורשים ומצפים לעונש הכי חמור שיש למחבלים"
הרב איתן שנרב , צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר הודעת השב"כ על תפיסת המחבלים שרצחו את רנה שנרב הי"ד, בתוך תשתית הטרור רחבת ההיקף שנתפסה, במערכת הפוליטית מברכים את כוחות הביטחון. הוריה של רנה הגיעו היום (ד') לבית המשפט הצבאי בעופר הגיבו: " קודם כל, אנחנו רוצים להגיד תודה לקב"ה ולכוחות הביטחון. חשוב מאוד להרוס את בתי המחבלים, אנחנו דורשים ומצפים לעונש הכי חמור שיש למחבלים. רוצחים שרצחו ילדות קטנות מתוקות כאלה לא ראויים לראות אור יום, צריכים להינמק בכלא בלי שחרורים וחנינות".

כזכור, פעולה משולבת של השב"כ, צה"ל הימ"מ וזרועות נוספות של מערכת הביטחון, הביאה לחשיפת תשתית טרור שתכננה וביצעה פיגועים, ביניהם הפיגוע במעיין דני, בו נרצחה הנערה רנה שנרב הי"ד.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר לאחר ההודעה: "אני מברך את השב"כ, את צה"ל ואת הימ"מ שלכדו את הטרוריסטים השפלים שרצחו את רנה שנרב ז"ל, ופצעו את אביה ואת אחיה. ידה הארוכה של ישראל מגיעה לכל מבקשי נפשנו, והיא תמשיך לעשות זאת".

לצפיה בדבריו של נתניהו: 

;

יו"ר כחול לבן בני גנץ כתב: "ארדוף אויבי ואשיגם, ולא אשוב עד כלותם. נמצא בסיור בגולן ושומע על מעצר עשרות פעילי הטרור של החזית העממית, ביניהם החוליה שתכננה את רצח רנה שנרב זכרונה לברכה. פעולה חשובה של השב"כ וצה"ל במאבק הבלתי פוסק נגד הטרור".