צפו מוקף בבכירים וללא קסדה: כתב המזוהה עם חיזבאללה פרסם תיעוד של הרמטכ"ל

כתב רשת "אל מנאר", המזוהה עם ארגון הטרור חיזבאללה, פרסם תיעוד בו נראה הרמטכ"ל רב אלוף הרצי הלוי מוקף בקצינים בכירים בהערכת מצב סמוך לגבול לבנון

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/07/23 11:44 ב באב התשפג

מוקף בבכירים וללא קסדה: כתב המזוהה עם חיזבאללה פרסם תיעוד של הרמטכ"ל
צילום: מתוך הטוויטר של הכתב הלבנוני

על הכוונת של חיזבאללה? בשבועות האחרונים המתיחות בגבול לבנון מסלימה. בעוד צה"ל מנסה להימנע מהסלמה בצפון, ארגון הטרור חיזבאללה מנסה למתוח את החבל כמה שיותר. בעקבות המצב הביטחוני, הרמטכ"ל, רב אלוף הרצי הלוי קיים לפני כשלושה ימים הערכת מצב ביישוב מרגליות הסמוך לגבול לבנון. בתוך כך, כתב רשת "אל מנאר", המזוהה עם ארגון חיזבאללה, פרסם הבוקר (ה') סרטון בו בו נראה הלוי בהערכת המצב.

על פי התיעוד, נראה הרמטכ"ל ללא קסדה כשהוא מוקף בקצינים בכירים. באותה הערכת המצב הוצגה בפני הרמטכ"ל פעילות כוחות צה"ל בגבול, לרבות תגבור הכוחות. הלוי התייחס גם למוכנות ולדריכות הכוחות, והחשיבות שבשמירה על שגרת חייהם של תושבי הצפון.

"אם ישראל תפעל נגד האוהלים שהוקמו מעבר לקו הכחול זה לא יעבור בשתיקה"

נזכיר כי בשבוע שעבר, מזכ"ל ארגון הטרור חיזבאללה, חסן נסראללה נשא נאום לציון 17 שנה לפרוץ מלחמת לבנון השנייה. בנאומו התייחס נסראללה למתיחות הביטחונית המתמשכת בגבול בין שתי המדינות, בין היתר בעקבות העימות סביב האוהלים שהקים ארגון הטרור מעבר לקו הכחול בהר דב.

נסראללה

נסראללה צילום: צילום מסך מתוך "נאום השיעולים"

"אם ישראל תפעל נגד האוהלים שהוקמו מעבר לקו הכחול זה לא יעבור בשתיקה", איים נסראללה, "זו אדמה לבנונית וחובה שתהיה בידי לבנון בכל מחיר וזו אחריות של חיזבאללה לעשות זאת. גם את אדמותינו בכפר רג'ר נחזיר בשיתוף פעולה עם ממשלת לבנון. ההרתעה הישראלית נשחקה ואולם אין שחיקה בשחצנות הישראלית. ישראל ממשיכה להפר את הריבונות הלבנונית".