העתירו בתפילות: שני הפצועים מהפיגוע בחווארה - חיילים מישיבת שדרות

שני החיילים שנפצעו בפיגוע בחווארה הם חיילי ישיבת ההסדר בשדרות. הציבור מתבקש להתפלל לרפואת: אילון בן נעמה ואורי בן זוהר | נמשך המצוד אחר המחבלים

חדשות כיפה חדשות 25/03/23 22:59 ג בניסן התשפג | עודכן בתאריך 25/03/23 23:08

העתירו בתפילות: שני הפצועים מהפיגוע בחווארה - חיילים מישיבת שדרות
חווארה, הערב, צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

פיגוע שלישי בחווארה: מוקדם יותר הערב (ש') נפצעו שני חיילי צה"ל בפיגוע ירי בכפר חווארה. עתה הותר לפרסום כי שני החיילים הם חיילי הסדר מהישיבה בשדרות. הציבור נקרא להתפלל לרפואת השניים:אילון בן נעמה ואורי בן זוהר.

כזכור, מוקדם יותר הגיח רכב בו שהו המחבלים וממנו נורו שני החיילים. כוחות רפואה וביטחון שהגיעו למקום טיפלו שני החייילים שנפצעו אחד קשה ואחד בינוני והעבירו אותם להמשך טיפול בבית חולים. בתוך כך, נמשכים מאמצי כוחות הביטחון לאתר את המחבלים. 

"שולחים איחולי החלמה ומתפללים לרפואתם של תלמידנו היקרים"

בישיבת שדרות מסרו הערב כי "ישיבת שדרות, רבניה ותלמידיה שולחים איחולי החלמה ומתפללים לרפואתם של תלמידנו היקרים חיילי חטיבת כפיר שנפצעו השבת בפיגוע הירי בחווארה. קוראים לציבור להתפלל לרפואתם השלימה והמהירה: אילון בן נעמה ואורי בן זוהר".

צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

יוסי דגן: "הממשלה ממשיכה את מדיניות הממשלה הקודמת"

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, התייחס לפיגוע שהתרחש בחווארה. "זה מרגיש כמו הפקרות, שלושה פיגועי ירי באותו טווח של מטרים ספורים, בכביש מרכזי כביש חווארה.הכתובת לא על הקיר היא מדממת מהקיר, אני דורש מראש הממשלה, משר הביטחון ומכל שרי הממשלה להודיע הערב על החזרת המחסומים הביטחוניים באזור שכם וחווארה, על סגירת החנויות בחווארה כדי למנוע את הפקקים שבחסותם שני הפיגועים הקודמים יכלו להתרחש ויציאה למבצע צבאי כנגד הרשות הפלסטינית הטרוריסטית לאיסוף הנשקים והחזרת ההרתעה".