דיווח בסוריה: הרוגים ופצועים בתקיפה ישראלית

כלי התקשורת בסוריה מדווחים כי חיל האוויר הישראלי תקף הלילה בעיר חומס סוללות נ"מ וציוד צבאי שעשה דרכו לארגון חיזבאללה | התקיפה הביאה למותם של שני אזרחים ופציעה של שישה חיילים

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 24/11/21 07:55 כ בכסלו התשפב

דיווח בסוריה: הרוגים ופצועים בתקיפה ישראלית
סוריה. ארכיון, צילום: Ali Syria/Flash90

כלי התקשורת בסוריה מדווחים כי ישראל תקפה הלילה (ד') בסמוך לעיר חומס והביאה לפציעתם של שישה חיילים ולמותם של שני אזרחים. התקיפה שמיוחסת לישראל הייתה נגד סוללות טילי נ"מ וכן משלוחי נשק שעשו את דרכם מסוריה אל הזרוע הצבאית של ארגון הטרור חיזבאללה.

בטלוויזיה הממלכתית של סוריה מדווחים הבוקר כי: "הטילים נורו מצפון-מזרח לביירות, מערכות ההגנה האווירית הופעלו ויירטו את הטילים העוינים" כלי התקשורת הפיצו סרטונים שלטענתם מתעדים את התקיפה הלילה בהם ניתן לראות את "ההרס מהתקיפה הישראלית".

"מערכות הנ"מ הפילו את רוב הטילים"

בצבא הסורי דווחו כי התקיפה ארעה סמוך לשעה אחת וחצי בלילה, לפי הצבא הסורי מספר טילים כוונו נגד המטרות. למרות הדיווחים על הרוגים ופצועים בסוריה ממשיכים לטעון כי "מערכות הנ"מ הסוריות שלנו התעמתו עם טילי התוקפנות והפילו את רובם". 

כזכור, גורמים רשמיים בסוריה דיווחו גם בשבוע שעבר על תקיפה ישראלית בדרום הבירה דמשק. סוכנות הידיעות הסורית "סאנה" דיווחה, כי ישראל ביצעה ירי של שני טילים מרמת הגולן לעבר בניין ריק מדרום לדמשק.

על פי הטלוויזיה הממלכתית במדינה, בשבוע שעבר שיגרה ישראל שני טילים מרמת הגולן אל בניין ריק. עדיין לא ברור האם הם נורו מכלי טיס או שמא מדובר בטילי קרקע-קרקע. על פי הדיווחים, שני טילים שוגרו מישראל או מכלי טיס ואחד מהם פגע בבניין ריק, השני יורט בסוריה טוענים כי בתוך כחודש, ישראל תקפה לפחות שמונה פעמים יעדים במדינה.