כוכבי העניק צל"ש ליחידה מסווגת: "הישגים בקנה מידה לאומי"

לא בכל יום הרמטכ"ל מעניק צל"ש כה גבוה ליחידה בצבא. כוכבי העניק היום ציון לשבח ליחידת מודיעין מסווגת ולסא"ל מ' שפיקד על הפעילות. כוכבי: "הפעולות והמשימות להן נדרשת היחידה דורשות הפגנת אומץ, נחישות, תעוזה וחדשנות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/06/21 10:21 יט בתמוז התשפא

כוכבי העניק צל"ש ליחידה מסווגת: "הישגים בקנה מידה לאומי"
הרמטכ"ל אביב כוכבי, צילום: דו"צ

יום יבוא ואולי יחשפו פרטים על הפעולה המיוחדת אותה בצעו חיילי יחידת המודיעין המסווגת, בינתיים אנחנו יכולים רק לדווח על החלטתו של הרמטכ"ל אביב כוכבי להעניק את צל"ש הרמטכ"ל ליחידה מסווגת על פעילות "יוצאת דופן".

הצלש שהוענק.

הצלש שהוענק.צילום: דובר צה"ל

דובר צה"ל פרסם היום (ג') כי הרמטכ"ל רב-אלוף אביב כוכבי העניק ציון לשבח ליחידה באגף המודיעין על פעילות יוצאת דופן ופורצת גבולות. במהלך הפעילות המסווגת היחידה הפגינה תעוזה, חדשנות וחתירה למגע שהובילו להישגים חשובים עבור צה״ל ותרמו לביטחון המדינה.

בהמשך הטקס הוענק ציון לשבח אישי גם לסא״ל מ׳, אשר פיקד בפועל על פעילות זו, הצל"ש הוענק על תפקודו יוצא הדופן.

כוכבי אמר בטקס כי: ״הפעולות והמשימות להן נדרשת היחידה דורשות הפגנת אומץ, נחישות, תעוזה וחדשנות - בפעילות הזו הפגנתם את כל הערכים האלה בדיוק ובצורה יוצאת דופן. מדינת ישראל הוקמה בזכות אנשים נחושים שעשו דברים בלתי אפשריים, אנשים כמוכם. כמוהם, גם לכם יש מקום בהיסטוריה של העם הזה, בהבאת הישגים בקנה מידה לאומי שתורמים לביטחון המדינה״.

ראש אגף המודיעין, האלוף תמיר היימן הוסיף כי: ״בכל פעם שאני פוגש את עבודתכם אתם מפגינים מקצועיות, ירידה לפרטים הקטנים ביותר וחתירה למצוינות. פעילות זו שלכם תרמה לביטחון המדינה, וחיזקה את חוסנו של צה״ל. גאה בכם ומצדיע לכם על פועלכם״.


כוכבי חונך את בסיס סיירת מטכ"ל החדש.