לילה מתוח בדרום: 13 רקטות נורו לעבר ישראל, צה"ל תקף ברצועת עזה

לאחר שחיל האוויר תקף יעדים תת קרקעיים של חמאס בעזה, ארגון הטרור שיגר 13 רקטות לעבר שטח ישראל במהלך הלילה

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/09/20 07:33 כז באלול התשפ

לילה מתוח בדרום: 13 רקטות נורו לעבר ישראל, צה"ל תקף ברצועת עזה
ארכיון. תקיפות צה"ל בעזה, צילום: Rahim Khatib/Flash90

לאחר המטחים לעבר אשדוד ואשקלון, מטוסי קרב וכלי טיס של צה״ל תקפו יעדי טרור של ארגון הטרור חמאס ברצועה. במהלך התקיפה הותקפה תשתית תת קרקעית של ארגון הטרור חמאס. בעקבות כך חמאס שיגר מטח נוסף - סך הכל נורו 13 רקטור לעבר ישראל במהלך הלילה. 
 
מדובר צה״ל נמסר כי הוא רואה בחומרה רבה כל פעילות טרור לעבר שטח ישראל וימשיך לפעול ככל שיידרש נגד ניסיונות לפגיעה באזרחי ישראל ובריבונותה: "ארגון הטרור חמאס נושא באחריות לנעשה ברצועת עזה וממנה, והוא יישא בהשלכות לפעולות הטרור נגד אזרחי ישראל".

ראש העיר שדרות, אלון דוידי, התייחס למטחים לעבר עירו ומתח ביקורת על ראש הממשלה בנימין נתניהו. "ברכות למדינת ישראל על השלום עם האמירויות ובחריין. עידן חדש נפתח", הוא אמר. "אבל מצד שני, לא מוזר שכמדינה, המחבל היחיד שחוסל בעזה בגלל ירי רקטות בשנתיים האחרונות היה זה שירה על ביבי באשדוד? מברוק על השלום ביבי, אבל מה עם החיים של ילדי שדרות ועוטף עזה? לא מגיע להם לישון בשקט כמו כולם?".

כזכור, אמש (ג') במהלך נאומי טקס חתימת הסכם השלום בין ישראל לאיחוד האמירויות ובחריין, החל מטר רקטות לעבר ערי הדרום, במסגרתו נפצעו ארבעה בני אדם במרכז המסחרי באשדוד, אחת מהם באורח בינוני עד קשה והיתר קל.