שר הרווחה שמולי על הריבונות "חוסר אחריות מדיני"

שר הרווחה, איציק שמולי, אומר כי הוא מתנגד להחלת הריבונות וטוען כי התכנית אינה ידועה ויש להמתין לפרסום. אלוף פיקוד מרכז לשעבר, גדי שמני: "הליכה לצעדים חד צדדים, יערערו את היציבות עד כדי התמוטטות של הרשות הפלסטינית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/06/20 09:03 כב בסיון התשפ

שר הרווחה שמולי על הריבונות "חוסר אחריות מדיני"
שמולי, צילום: פלאש 90. תומר נאוברג

השר איציק שמולי, שר הרווחה, טוען כי הוא מתנגד להחלת הריבונות ואומר: "אם התוצאה היא להצית את האזור, זה לא עומד בתנאים שנקבעו בהסכמים הקואליציוניים. זה חוסר אחריות מדיני". 

עוד הוסיף שמולי בראיון לגל"צ: ""אם לממשלה יש 5 מיליארד ש"ח פנויים לבזבז, עדיף שנשקיע אותם ברווחה מאשר על החלת ריבונות"

בתוך כך התראיין גם אלוף פיקוד מרכז, אלוף במיל' גדי שמני ל- 103fm , ואמר: ""לצה"ל זה לא כל כך משנה אם זה התפרצות בעקבות סיפוח או משה אחר, צה"ל ערוך להתפרצויות, יודע לטפל בזה, אבל זה לא הפתרון - צריך להבין. אנחנו הולכים פה להכניס את עצמנו למצב בלתי הפיך שיערער את היציבות עד כדי התמוטטות הרשות, אפשרות של גלישה לאלימות, למצב כאוטי, אבל יש דברים הרבה יותר חמורים מזה".

לדבריו, "בתרחיש המינימלי של סיפוח 30% מהשטח, שזה מה שמדברים עליו עכשיו, המתנחלים היו רוצים הרבה יותר, רוצים לשלוט בכביש 60 ורוצים למנוע הקמת מדינה פלסטינית בכלל. המשמעות המידית היא תוספת של 350,000 פלסטינים למדינת ישראל, מחר בבוקר קריסת הרשות, אין שום ספק שהיא תוביל להשתלטות חמאס, של כנופיות חמושות, הג'יהאד האסלמי, ותצריך בסופו של דבר השתלטות של צה"ל על כל השטח".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן