הקהל יחזור למגרשי הכדורגל? התכנית של משרד הבריאות

במשרד הבריאות ובהתאחדות לכדורגל מקדמים מתווה להכנסת עשרת אלפים צופים, שליש מתכולת איצטדיון בלומפילד, לגמר גביע המדינה, שיתקיים בחודש יולי

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/06/20 11:12 טז בסיון התשפ

הקהל יחזור למגרשי הכדורגל? התכנית של משרד הבריאות
הקהל יחזור למגרשים? איצטדיון טדי הריק, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ההתאחדות לכדורגל, יחד עם סמנכ"ל משרד הבריאות, פרופסור איתמר גרוטו, מקדמים מתווה להכנסת קהל למשחק גמר גביע המדינה, שייערך ב-13.7. כך דווח ב'ישראל היום'. על פי הדיווח, בימים האחרונים, גרוטו ניהל שיחות עם גורמים בכירים בכדורגל הישראלי במטרה לאפשר את מתווה "גמר הגביע ההונגרי", שנערך לפני שבוע במדינה האירופאית.

ליגת העל בכדורגל חזרה מהפגרה

כזכור, בגמר הגיע ההונגרי הוכנסו עשרת אלפים צופים מפוזרים בין היציעים של 'פושקאש ארינה' כאשר אותו איצטדיון מכיל 67 אלף מקומות. הצופים חולקו בין כל היציעים כאשר הרווחים בין הכיסאות נשמרו על פי חוקי משרד הבריאות המקומי.
המתווה הזה הוא זה המוצע למשרד הבריאות לקראת גמר הגביע באיצטדיון בלומפילד שתכולתו 30 אלף מקומות, והמטרה היא לאכלס שליש בלבד מתכולת יציעיו בגמר הגביע.

גמר הגביע יהיה המשחק האחרון לעונה זו והוא אמור לשמש כפיילוט לעונת המשחקים הבאה שתחל בחודש ספטמבר. נכון לעכשיו, לא ברור האם קבוצות ליגת העל יוכלו למכור מנויים למשחקים בעונה הבאה והאם בכלל תותר כניסת קהל למשחקים גם עם פתיחת העונה הבאה.