סופית: פעילות הרכבת תתחדש בעוד 4 ימים

‏בסיכום בין שר הבריאות אדלשטיין ושרת התחבורה רגב הוחלט כי תנועת הרכבות תחודש ביום שני הקרוב. רגב: "נעקוב ונוודא שהציבור שומר על הכללים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/06/20 11:34 יב בסיון התשפ

סופית: פעילות הרכבת תתחדש בעוד 4 ימים
הרכבת החשמלית בתחנת ההגנה, צילום: דוברות רכבת ישראל

בתום הערכת מצב, שרת התחבורה מירי רגב ושר הבריאות יולי אדלשטיין סיכמו כיפעילות הרכבת תחזור כמתוכנן ביום שני הקרוב, 8 ביוני.

השרה רגב אמרה כי "נעקוב ונוודא שהציבור שומר על הכללים, תוך הקפדה על הריחוק החברתי, חבישת מסכות ומניעת כניסת נוסעים עם חום למתחם התחנות". שלשום הגיעה רגב למרכז השליטה של רכבת ישראל כדי להנחות את הנהלת הרכבת לקראת חזרתה.

חזרתה של הרכבת לפעילות ידעה קשיים רבים מכיוון שמשרד הבריאות התנגד לכך באופן נחרץ. אולם כעת משהחל שר הבריאות החדש, יולי אדלשטיין, לכהן בתפקיד הוא מסיר מגבלות רבות ומחזיר את המשק לשגרה. 

במקביל התחלואה בבתי הספר הולך וצוברת תאוצה. כרגע 65 בתי ספר וגנים נסגרו מכיוון שנמצאו חולי קורונה במוסד. אתמול הודיע נתניהו כי כל בית ספר שימצא בו חולה ייסגר לאלתר, אולם הוחלט לא לסגור באופן כולל את כל התיכוני וחטיבות הביניים בארץ, כמו שהמליץ משרד הבריאות. 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן