איך התגלגלו חפציו של נחשון וקסמן למכירה בשוק הפשפשים?

חפציו של נחשון וקסמן ז"ל, שנחטף ונרצח לפני 26 שנה בידי חמאס, עמדו למכירה בשוק הפשפשים. "אין לי בבית האבות מקום לאחסן הכול", טען אביו, יהודה וקסמן

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/05/20 15:01 ג בסיון התשפ

איך התגלגלו חפציו של נחשון וקסמן למכירה בשוק הפשפשים?
יהודה וקסמן צופה בקלטת חטיפת בנו נחשון ז"ל, צילום: Yossi Zamir/Flash90

לפני 26 שנה, אירעה טרגדיה בישראל, כשחמאס חטף את לוחם גולני, נחשון וקסמן הי"ד, והחזיק בו במשך ששה ימים. במהלך הניסיון לחלצו נרצח וקסמן, ובמבצע החילוץ נהרג גם סרן ניר פורז הי"ד, קצין בסיירת מטכ"ל שהשתתף בפעולת החילוץ. 

במהלך הימים האחרונים מתברר כי חפציו ומזכרות שהוענקו למשפחתו התגלגלו לאחרונה לשוק הפשפשים ביפו והוצעו שם למכירה. בין החפצים שהוצעו למכירה, תמונות שלו עם בני משפחתו, מגני הוקרה שמשפחתו קיבלה לזכרו ותמונה שלו על רקע רכב צבאי. התמונות פורסמו בדף הפייסבוק של 'הצל'.

https://www.facebook.com/TheShadow69/posts/10158039079790255

אביו יהודה וקסמן הסביר כי לאחרונה מכר את דירתו בשכונת רמות בירושלים ועבר לבית אבות, "לא יכולתי לקחת את כל החפצים שהיו בדירה כי אין לי בבית האבות מקום לאחסן הכול", טען האב. לקחתי את המזכרות שיכולתי. ייתכן ונותרו חפצים בדירה שפונתה על ידי חברת הובלות ומשם הגיעו כנראה לשוק הפשפשים". כך פורסם בmako.

רבים הגיבו לפוסט וביקשו לקנות את החפצים ולהחזירם למשפחה, אך חשוב לציין כי האב, יהודה וקסמן אומר, כי בין כה וכה אין לו בדירתו החדשה בבית האבות מקום לחפצים אלו, וכי לקח את מה שיכול.