משרד החינוך אישר: כספי המסעות לפולין שבוטלו יוחזרו להורים

שר החינוך הנחה להשיב להורים במלואם את כל התשלומים ששולמו על המסעות לפולין שבוטלו בשל משבר הקורונה. בוועדת החינוך בכנסת בירכו על ההחלטה: "בזמן הקרוב יודיע משרד החינוך על המנגנון להחזרת הכספים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/05/20 18:00 ב בסיון התשפ

משרד החינוך אישר:  כספי המסעות לפולין שבוטלו יוחזרו להורים
מסע בני נוער לפולין. ארכיון, צילום: פלאש 90. יוסי זליגר

שר החינוך יואב גלנט, הורה היום (ב') למשרד החינוך להשיב להורי התלמידים את הכסף ששילמו עבור מסעות ילדיהם לפולין. כזכור המסעות בוטלו עקב התפשטות נגיף הקורונה, והורים רבים יצאו במחאה להשיב את כספם. הסכום שהושקע בידי ההורים ברחבי הארץ עומד על 21 מליון שקלים, מדובר בכ-9000 תלמידים שמסעותיהם בוטלו בעקבות הקורונה. מוקדם יותר היום אישרה נשיאות הכנסת את ההצעה לסדר בעניין ההחזר הכספי להורים בעקבות ביטול המסעות לפולין.

חברי ועדת החינוך בכנסת בירכו על ההחלטה ביניהם ח"כ קטי שטרית מהליכוד: "הורים ותלמידים רבים בישראל יכולים לנשום לרווחה, הכסף עבור המסעות לפולין שבוטלו יוחזר אליהם. אני מודה לשר החינוך, יואב גלנט, על שנענה לפנייתי והבטיח שיטפל בנושא. אני בטוחה שבזמן הקרוב יודיע משרד החינוך על המנגנון להחזרת הכספים. אמשיך לעקוב ולוודא שהנושא נפתר".

גם ח"כ יבגני סובה מישראל ביתנו חבר בוועדת החינוך הגיב להחלטה, וגם הוא ייחס אותה אליו: "אני שמח שמשרד החינוך הקשיב לקריאתי להחזיר את כספי המסעות לפולין להורים בעקבות משבר הקורונה, אני ימשיך לעקוב ולדרוש שכל ההתקשרות תעבור דרך משרד החינוך ולא דרך חברות פרטיות".