מנדלבליט מגיב לנתניהו: נפעל ללא מורא, הניסיון לייחס שיקול לא ענייני לרשויות אכיפת החוק - מופרך

היועץ המשפטי לממשלה תוקף את ראש הממשלה, לאחר שזה טען היום כי "תופרים לו תיקים". "נמשיך לפעול בהגינות ומתוך העיקרון שהכל שווים בפני החוק; זו מחויבותנו לאזרחי מדינת ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/05/20 17:51 א בסיון התשפ

מנדלבליט מגיב לנתניהו: נפעל ללא מורא, הניסיון לייחס שיקול לא ענייני לרשויות אכיפת החוק - מופרך
מנדלבליט. תוקף את נתניהו, צילום: דוברות הכנסת, איציק הררי

היועץ המשפטי לממשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט, משיב אש לראש הממשלה בנימין נתניהו, לאחר מתקפותיו היום (א') על הפרקליטות וטענותיו כי תופרים לו תיקים "הזויים" מתוך מטרה להפיל אותו ואת המחנה הלאומי שהוא עומד בראשו. 

"בבית המשפט המחוזי בירושלים נפתח היום משפטם של ארבעה נאשמים, בהם ראש הממשלה, בפרשות 1000, 2000 ו-4000" פותח מנדלבליט, "התביעה הכללית תנהל את ההליך בתיק זה כמו בכל תיק אחר - באופן מקצועי וענייני ובין כותלי בית המשפט בלבד.

"ישראל היא מדינת חוק. משכך, בית המשפט הוא המקום להשמעת טענות הצדדים, להצגת ראיות התביעה, ולבחינה מדוקדקת של כל טענות ההגנה. שם ורק שם יוכרע דינם של הנאשמים. אנו נמשיך לפעול ללא מורא, גם אל מול הניסיון המופרך לייחס לרשויות אכיפת החוק שיקולים לא ענייניים, ניסיון שאותו יש לדחות מכל וכל" תוקף מנדלבליט ומוסיף, "נמשיך לפעול בהגינות ומתוך העיקרון שהכל שווים בפני החוק; זו מחויבותנו לאזרחי מדינת ישראל".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן