נתניהו לראש ממשלת יוון: מקווה שנוכל לחדש את הטיסות וקשרי התיירות בהקדם

ראש הממשלה שוחח עם מקבילו היווני לציון 30 שנות יחסים מול יוון, והביע תקווה כי הטיסות למדינה האירופית יחודשו בקרוב. "מקווה שנוכל להביא ליישום הדבר בהקדם"

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 21/05/20 17:17 כז באייר התשפ

נתניהו לראש ממשלת יוון: מקווה שנוכל לחדש את הטיסות וקשרי התיירות בהקדם
נתניהו עם ראש ממשלת יוון, צילום: קובי גדעון / לע"מ

נתב"ג אמנם טרם נפתח מחדש לתנועה, אך זה לא מפריע לראש הממשלה להביא תקווה כי לפחות חלק מהטיסות יחזרו בקרוב. נתניהו שוחח היום (ה') עם ראש ממשלת יוון קיריאקוס מיצוטקיס במסגרת הרמת כוסית חגיגית לציון 30 שנות יחסים דיפלומטיים בין ישראל ליוון והביא תקווה כי התיירות מישראל ליוון תתחדש בקרוב. 

"יש לנו רצון גדול לבקר ביוון. אנחנו נרצה לחדש טיסות וקשרי תיירות עם מדינות שנמצאות במצב דומה לשלנו, הבולטת שבהן היא יוון ואנו עובדים על זה ברגעים אלה. אלו החדשות הטובות הראשונות שאני יכול לספר לך. אני מקווה שנוכל להביא ליישום הדבר בהקדם", סיפר ראש הממשלה למיצוטקיס. 

במהלך השיחה ביניהם, ביקש ראש ממשלת יוון לברך את נתניהו על כך שהצליח להרכיב ממשלה, ודן עם נתניהו בדרכים שיאפשרו לחדש את הטיסות בין המדינות באופן בטוח שלא יסכן את הנוסעים, ביום שלאחר משבר הקורונה. השניים שוחחו בנוסף על קידום פרויקט צינור הגז ״East-Med” בין ישראל לאירופה, וחיזוק שיתוף הפעולה בתחומי הביטחון, החירום וההייטק.

נזכיר, כי בישראל נערכים לפתיחת נמל תעופה בן גוריון ולחידוש הטיסות. ברשות שדות התעופה הכינו זה מכבר מתווה לפתיחת המקום, מתווה שדרוש את אישור הממשלה כדי לצאת לפועל. על פי המתווה שפורסם, ידרשו הנוסעים לחבוש מסכות במקום, לעבור בדיקות חום ולהגיע לנמל לפחות ארבע שעות בטרם זמן ההמראה.