תלמידים לא יחויבו בעטיית מסכות בכיתות

בשל גל החום הקיצוני החליט שר הבריאות לאשר את המלצות הדרג המקצועי, והנחה את מנכ"ל משרדו לחתום על היתר להסרת מסיכות בכיתות הלימוד ובמרחב הציבורי עד לסוף השבוע. שר הבריאות: "גל החום עשוי להיות מסוכן בפני עצמו"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 19/05/20 07:19 כה באייר התשפ

תלמידים לא יחויבו בעטיית מסכות בכיתות
צילום: דוברות עיריית יבנה

בשל גל החום הממושך והקיצוני, שר הבריאות יולי אדלשטיין, החליט לאשר הלילה (בין שני לשלישי) את המלצות הדרג המקצועי, והנחה את מנכ"ל משרדו משה בר סימן טוב, לחתום על היתר להסרת מסיכות בכיתות הלימוד ובמרחב הציבורי, כל עוד לא נוצרת התקהלות.

השר אדלשטיין אמר: "יש לקחת ברצינות את ההגנה מהקורונה. אבל גל החום עשוי להיות מסוכן בפני עצמו. נוכח המלצות הדרג המקצועי, החלטתי להתיר את הסרת המסיכות כאשר אין התקהלות"

בצו שהוציא בר סימן טוב נכתב כי, "מתוקף סמכותי לפי סעיף 20(1) לפקודת בריאות העם, 1940, ולפי סעיף 3ה(ה) לצו בריאות העם, אני קובע כי בתקופה שמיום כ"ה באייר תש"ף (19 במאי 2020) ועד ליום כ"ח באייר תש"ף (22 במאי 2020), לא תחול חובת עטיית מסיכה לתלמידים השוהים בבית הספר וכן למי שנמצא בשטח פתוח או במבנה שאינו ממוזג, למעט בעת התקהלות, וזאת עקב עומס חום קיצוני הצפוי בתאריכים אלו".

צילום: דוברות

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן