ל"ג בעומר: מאות חוגגים במאה שערים, כתב טלוויזיה הותקף בבית שמש

מאות בני אדם חוגגים את ל"ג בעומר בבתי אונגרין בירושלים, בצפיפות ובניגוד מוחלט להנחיות. כתב וצלם של חדשות 13 שהגיעו לסקר הדלקת מדורות בבית שמש הותקפו באלימות

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 11/05/20 22:44 יז באייר התשפ

ל"ג בעומר: מאות חוגגים במאה שערים, כתב טלוויזיה הותקף בבית שמש
חוגגים במאה שערים. הערב, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

טירוף וחוסר אחריות. מאות בני אדם חוגגים הערב (ב') את ל"ג בעומר בשכונת בתי אונגרין, הסמוכה למאה שערים בירושלים. החגיגות במקום מתקיימות בניגוד מוחלט להנחיות משרד הבריאות, תוך התקהלות בצפיפות וללא כל פיקוח. 

מהמשטרה נמסר: "כוחות משטרת ישראל פעלו לפיזור התקהלות של כמה מאות תושבי אזור מאה שערים בירושלים, על רקע אירועי לג בעומר, זאת בניגוד להנחיות צו בריאות העם".

בבית שמש הודלקו הערב עשרות מדורות ל"ג בעומר, בניגוד להנחיות וכמובן ללא אישור. דווח כי כבאיות הגיעו למקומות ההדלקה לכבות את האש, וכוחות משטרה הגיעו למקום. כתב חדשות 13, יוסי אלי, והצלם שהתלווה אליו, נאזי חורי, הותקפו באלימות כאשר דיווחו ממקום ההתרחשות.

ראש עיריית בית שמש, עליזה בלוך, כתבה בתגובה בטוויטר: "שוחחתי מקודם עם יוסי אלי ודרשתי בשלומו ושלום הצוות והזמנתי אותם לקפה בלשכתי. אני מגנה בחריפות כל אלימות ומוקיעה מכל וכל את הקיצוניים שמכתימים את שמה של בית שמש. תושבי העיר ברובם המוחלט חוגגים הערב בביתם ומקפידים על ההנחיות".