בעקבות הקורונה: אוטו- אוכל יעבור בשכונות ירושלים

עיריית ירושלים מסייעת לעסקי המסעדנות בעיר, תאפשר הצבה של המיזם "אוטו-אוכל" ברחבי השכונות

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/05/20 13:47 ט באייר התשפ

בעקבות הקורונה: אוטו- אוכל יעבור בשכונות ירושלים
שוק מחנה יהודה, צילום: Yossi Aloni/Flash90

עיריית ירושלים באמצעות האגף לקידום עסקים, מסייעת לעסקי המסעדנות בעיר בעידן ה"טייק אווי" ומשבר הקורונה. העירייה יצאה בקריאה לבעלי עסקים המאפשרת לראשונה הצבה של "אוטו-אוכל" בשכונות. הפניה הינה לעסקי מזון ירושלמים שעיקר פעילותם הינה הסעדה במקום.

בעלי העסקים יכולים להגיש בקשה, בעזרת מספר מסמכים נלווים, המצהירים כי הם עומדים בתנאים הנדרשים על מנת להשתתף במיזם. האישור שיינתן הוא לחצי שנה, כאשר תיבחן כמובן, עמידתו של העסק בהנחיות משרד הבריאות. 

מיקום המשאית ייקבע על פי דרישות העירייה, וכמובן שישנה אפשרות שיינתן רישיון למשאית לפעול במספר מקומות ולא רק במקום אחד. המיזם מתקיים בעקבות הבנת העירייה שניתן להחזיר את פעילות ענף המסעדנות בשלבים ובהדרגה על פי הנחיות משרד הבריאות, בשלב ראשון מאושר איסוף מזון מהמקום ובהמשך מסתמנות מגבלות שיאפשרו ישיבה חלקית בבית העסק.

חבר המועצה, יהודה בן יוסף ומחזיק תיק קידום עסקים בעירייה: "יוזמה מבורכת שהבאנו לעיר ירושלים. האגף לקידום עסקים עושה כל שבסמכותו כדי להחזיר את כלכלת ירושלים לשיגרה. זהו צעד אחד מתוך רבים שנעשים עבור בעלי העסקים בעיר האהובה".

ראש העיר, משה ליאון כתב בחשבון הפייסבוק שלו, "מסעדנים ירושלמים שימו לב, עיריית ירושלים תאפשר הפעלת אוטו אוכל במרחב הציבורי כחלק מהתמודדות והסיוע לעסקים לאור משבר הקורונה.
במסגרת מסלול מהיר שיצרנו תתאפשר קבלת רישוי זמני (לחצי שנה) באופן מיידי למסעדנים ירושלמים בלבד!

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן