הרב דרוקמן לראשי ימינה: "לשמור על אחדות השורות"

במכתב עליו חתומים גם הרב איתן איזמן והרב יהושע שפירא, פונים אל ראשי ימינה בבקשה למנוע פילוג של הסיעה. "לא מן הנמנע כי יהיו ניסיונות לפגוע באחדותנו. חובה עלינו לעמוד כאיש אחד בלב אחד ולא לאפשר ניסיון של פילוג בתוכנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/04/20 21:19 ו באייר התשפ

הרב דרוקמן לראשי ימינה: "לשמור על אחדות השורות"
צילום: Tomer Neuberg/Flash90

בקריאה שמתפרסמת הערב קוראים רבנים בכירים בציונות הדתית לראשי מפלגות ימינה לשמור על אחדותה של ימינה. הרבנים החתומים הם הרב חיים דרוקמן ראש מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא, הרב איתן איזמן לשעבר ראש רשת צביה והרב יהושע שפירא ראש הישיבה ברמת גן. 

במכתבם כותבים הרבנים: "בשעת המשא ומתן הקואליציוני אנו מבקשים לחזק ולברך אתכם בברכת הצלחה גדולה. השותפות בה צעדתם במשעולי מערכת הבחירות האחרונה הייתה חשובה מאוד והוכיחה את עצמה כצעד הנכון והאחראי לעת הזו. השותפות הזו לא באה בקלות ולוותה בהרבה מאוד כאבים ומאמצים, אך במבט לאחור ברור שצו השעה היה חיבור כל הכוחות יחד". 

הרבנים מוסיפים ומדגישים:"אנו מבקשים לחזק את השותפות של ימינה על כלל מרכיביה וקוראים לכם לשמור על אחדות השורות גם בתקופה זו. לצערנו, לא מן הנמנע כי יהיו ניסיונות לפגוע באחדותנו. חובה עלינו לעמוד כאיש אחד בלב אחד כחומה בצורה, ולא לאפשר, חלילה, אף ניסיון של פילוג בתוכנו".

מכתב הרבנים

מכתב הרבניםצילום: ללא

לסיום כתבו הרבנים: "תמכנו בכל עוז בימינה המאוחדת וגם כעת נמשיך ונתמוך בעזרת השם בכל דרך בה תצעדו יחד בשיתוף פעולה".