סגר ביום העצמאות: רשימת המחסומים המלאה

בשעה 17:00 החל סגר יום העצמאות ואסור לעבור בין ערים ויישובים, התחבורה הציבורית הופסקה. משטרת התנועה תאכוף את ההגבלות באמצעות הקמתם של 44 מחסומי תנועה בכבישי הארץ

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 28/04/20 15:42 ד באייר התשפ

סגר ביום העצמאות: רשימת המחסומים המלאה
צילום: נתי שוחט, פלאש 90

יום עצמאות בסגר. מהיום (שלישי) בשעה 17:00, ערב יום העצמאות, עד מחר בשעה 20:00, תותר יציאה מהבית לצורכי הצטיידות בתרופות ובמוצרים חיוניים בתחום עיר או יישוב המגורים בלבד. התחבורה הציבורית תיפסק לחלוטין. משטרת התנועה תאכוף את הגבלות התנועה באמצעות הקמתם של 44 מחסומי תנועה בכבישי הארץ. המחסומים הוקמו כבר בצהריי היום וילכו ויתהדקו עד מחר בשעות הערב. 

לצד 44 המחסומים יפעלו מאות ניידות, שוטרים יבצעו סריקות בכל רחבי הארץ ויוצבו מחסומים מדלגים כדי לאתר אזרחים שלא יפעלו על פי הנחיות הממשלה. ממשטרת התנועה נמסר: "אנו מדגישים בפני הציבור, להימנע ממפגש מיותר עם השוטרים ולהישמע להנחיות על מנת שנוכל לשמור כולנו על בריאות כלל אזרחי מדינת ישראל".

צילום: משטרת ישראל

 

במשרד הבריאות הדגישו כי חגיגות העצמאות יתאפשרו אך ורק בבתים יחד עם המשפחה הגרעינית. לא תתאפשר רכישה של מזון בערב יום העצמאות ובחג עצמו. תתאפשר יציאה מהבית להתאווררות בטווח של 100 מטרים בלבד, ופעילות גופנית למרחק של עד 500 מטר שבמהלכה אין חובה לעטות מסכה.