ביידן: טראמפ ינסה לדחות את הבחירות

ג'ו ביידן, שמסתמן כיריבו של טראמפ בבחירות שאמורות להתקיים בנובמבר 2020, טוען כי טראמפ עשוי לנסות לדחות את הבחירות, בשל ההבנה כי רק כך ינצח. יותר מ-49 אלף חולי קורונה מתו בארה"ב עד כה

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/04/20 12:37 ל בניסן התשפ

ביידן: טראמפ ינסה לדחות את הבחירות
ביידן. יביס את טראמפ?, צילום: גילי יערי / פלאש 90

ג'ו ביידן, מועמדה המסתמן של המפלגה הדמוקרטית לנשיאות, שאמורות להתקיים ב- 3 בנובמבר 2020, טוען כי נשיא ארצות הברית דונאלד טראמפ עשוי לנסות לדחות את הבחירות, בשל משבר הקורונה, וההבנה כי מצבה הכלכלי העגום  של ארצות הברית יפגע ביסוייו לנצח.

 "תרשמו את זה: אני חושב שהוא הולך להזיז את הבחירות איכשהו, עם איזה רציונל שמסביר למה הן לא יכולות להתקיים", אמר ביידן באירוע גיוס כספים שנערך באינטרנט לאור המגבלות על התקהלויות. "זו הדרך היחידה שהוא חושב שיש לו סיכוי לנצח", אמר ביידן.

במפלגה הדמוקרטית מבקרים בחריפות את טראמפ וטוענים כי תדרוכיו היומיים בבית הלבן בנוגע למצב הקורונה, הפכו בזמן האחרון לעצרות בחירות של ממש. טראמפ תוקף את ביידן בתדרוכים אלו, ומשתמש בעובדה שנמצא בימים אלו בבידוד בשל גילו (77).

 "ג'ו הישנוני נמצא במרתף של בית שהתקשורת מקבלת גישה חופשית אליו", אמר טראמפ הלילה על יריבו, והוסיף שביידן "לא רוצה להתעמת בגלל נגיף הקורונה".

עוד אמר ביידן, שטראמפ "יעשה כל מה שהוא יכול כדי להקשות על אנשים להצביע". הוא הזכיר את האיום האחרון של הנשיא להטיל וטו על מימון החירום לשירות הדואר האמריקני. בשעה שהצבעה בדואר נחשבת לשיטה שתעזור לצמצם הדבקה טראמפ טוען שהדבר עלול להוביל בזיופים בבחירות.

טראמפ חושש מהבחירות בשל המצב הבריאותי והכלכלי בארצות הברית, יותר מ-49,000 בני אדם מתו מנגיף הקורונה בארה"ב, וכ-860,000 נדבקו. כשהמגפה ממשיכה להשתולל, ומספר האנשים שאיבדו את עבדותם מגיע ל-26.4 מיליון.

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן