עיריית תל אביב הודיעה: הזיקוקים יבוטלו

עיריית תל אביב הודיעה כי בעקבות משבר הקורונה, חגיגות יום העצמאות והזיקוקים המסורתיים יבוטלו: "לחסוך בהוצאות שאינן חיוניות לטיפול בתושבים במצוקה והצורך למנוע התקהלויות מיותרות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/04/20 19:06 כט בניסן התשפ

עיריית תל אביב הודיעה: הזיקוקים יבוטלו
זיקוקים בתל אביב, בשנה שעברה, צילום: פלאש 90

לאחר שהממשלה הודיעה אתמול כי יש לפצל את מופעי הזיקוקים בערים בליל יום העצמאות, כדי למנוע התקהלויות בשל החשש מהתפשטות נגיף הקורונה, הודיעה הערב (ה') עיריית תל אביב כי תבטל כליל את מופעי הזיקוקים בעיר.

מהעירייה נמסר כי "הרצון לחסוך בהוצאות שאינן חיוניות לטיפול בתושבים במצוקה והצורך למנוע התקהלויות מיותרות, הובילו את העירייה להחלטה על ביטול מופעי הזיקוקים אשר תוכננו להתקיים בעיר".

"בנוסף בוטלו המשאיות אשר היו אמורות להסתובב בשכונות ולהופיע עם שירי יום העצמאות".

בכך מצטרפת תל אביב לערים רבות נוספות כמו הוד השרון, באר שבע, ראשון לציון, כרמיאל, גבעתיים ורמת גן. ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ', אמר כי  "זה לא הזמן לחגיגות ראוותניות, אז השנה לא יהיו זיקוקים ולא משאיות שחולפות ברחובות, כי אנחנו בתקופת חירום".

מנגד, בירושלים דווקא יתקיימו מופעי זיקוקים, שאף יתפרסו בכל שכונות העיר. ראש העירייה משה ליאון אמר: "השנה נחגוג יום עצמאות שמח במיוחד, מושקע במיוחד ויצירתי במיוחד. בזמן הייחודי הזה, של מעבר מזכרון חללנו לחגיגות עצמאותנו, הרכבנו תוכנית מיוחדת - במות הבידור יגיעו לשכונות עד הבית, האמנים ישמחו אותנו, ומגוון האירועים שיהיו ללא קהל יועברו ישירות אלינו למסכים״.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן