רבילין ספד לרב בקשי דורון: "תלמיד חכם עצום עם אחריות עמוקה לכלל ישראל"

נשיא המדינה התייחס לפטירתו של לראשון לציון הרב אליהו בקשי דורון זצ״ל מנגיף הקורונה: "אני זוכר בגעגוע דיונים רבים שנערכו עמו בכנסת ומחוצה לה כרב ראשי ואת דאגתו הכנה לכל אדם ואדם כמו גם את מאמציו לסייע לנשים עגונות ומסורבות גט"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/04/20 09:43 יט בניסן התשפ

רבילין ספד לרב בקשי דורון: "תלמיד חכם עצום עם אחריות עמוקה לכלל ישראל"
צילום: הדס פרוש, פלאש 90

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין ספד הבוקר(ב'), לראשון לציון הגאון הרב אליהו בקשי דורון זצ״ל עם היוודע דבר פטירתו: "שמעתי בצער עמוק על פטירתו של הראשון לציון הגאון הרב אליהו בקשי דורון זצ״ל. 
הרב בקשי דורון זצ״ל היה תלמיד חכם עצום עם אחריות עמוקה לכלל ישראל, רב, אב ומורה דרך לקהילות ישראל בארץ ובתפוצות ש׳הֵשִׁיב לֵב אָבוֹת עַל בָּנִים וְלֵב בָּנִים עַל אֲבוֹתָם׳ וקירב לבבות ישראל.
 
עוד הוסיף הנשיא: "אני זוכר בגעגוע דיונים רבים שנערכו עמו בכנסת ומחוצה לה כרב ראשי ואת דאגתו הכנה לכל אדם ואדם כמו גם את מאמציו לסייע לנשים עגונות ומסורבות גט. תנחומי העמוקים למשפחתו, תלמידיו ולכל בית ישראל אחרי אובדנו הקשה של ענק רוח."

הרב בקשי דורון

הרב בקשי דורוןצילום: Yaacov Cohen/Flash90

אמש (א') הלך לעולמו הרב בקשי דורון זצ"ל בגיל 79 לאחר שנדבק בנגיף הקורונה. רבים ספדו לראשון לציון בניהם ראש הממשלה נתניהו ושר הביטחון בנט

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן